Cume sò cume l'acqua cipolle è l'agliu?

U nostru giardinu in ghjocu cunsumanu assai umidità duranti a stagione, evaporannu a parte da e foglie, è parte di questu hè utilizzatu per fassi formi foglie è frutti. Quandu l'urganizazione di u regnu propiu, u crescenu di i letti pò creci à i tempi. In questu articulu, avemu immisu in un esempiu speciquidu di quantu spessu di cilestri e l'aglientu per ottene u risultatu massimu.

Cume spessu a acqua cipolle dapoi postu?

A cipolla appartene à a categuria di i vegetarii più amatorii di l'umidità, cun una mancanza d'acquessi, i so flussi cambianu o colori à u biancu blu, a qualità di e bulbi hè diminuì cù un passaghju inadegwate di reacenzi quimichi in u prucessu di creazione è di sviluppu.

A dumanda più altu di l'acqua di cipudi hè osservata dopu à cultivà. Da a surgenza di rimesse à u principiu di a furmazione di i lamperi, l'umida di u mondu di u solitu era di almenu 75-80%. In i primi dui simane dopu a simu è di dui settimani dopu l'emergenza, hè assai impurtante di furnisce e cipolle di a regina abbastanti nantu à ogni 4 a 6 ghjorni in quantu secondu u tempu sicuru è caldi. Se a strata hè chiuchjata, ùn sia micca necessariu un regruzzioni supplementu.

Inoltre, un regnu d'alta qualità hè necessariu quan a cipolla fede e folla è a formazione di cipolla. Allora l'acqua hè ridutta.

Quandu deve spessu i pentu di cipolle nantu à i napoli?

Se cresce u prughjettu nantu à u napulinu , deve ricordà chì u pruduce hè furnitu da l'umidità di a pianofria di u pianoforte à una prufundità di 30 cm. Hè facilitu di verificà per scavari l'articulu cun una pala in u lettu. Un nivulu supirficuali di a pianta durante u crescente di bulbe, quandu si tira à una pala cun un pappagallo fretu di terra, si conduce à u fattu chì l'excrementu umidità ritarda u prucessu di i bulbi avarè è reduce a so capacità à mantene.

Durante a furmazione è a maturazione di i lamperi, l'umidità di a terra si deve esse ridutta à 65-70%. Quandu a fascia di migliurà di a vendita venenu, a regola hè stata sola. Questu solu avè u 20-25 ghjorni prima di a cullizzioni di cipudioni. Per capiscinu chì u bombe hè statu finitu formatu, hè pussibile per u amaru di e cime.

Chiddu spessu l'acqua di l'acqua in terra aperta?

L'agliu hè più prubabile di risparmià u cunsumu d'acqua per i piante. Hà spessu u regu, ma hè capaci di sustene una simana trà e rivolti. Hè a quistione hè, hè spessu necessariu di l'acqua di l'agliu, a risposta hè micca prima di sì.

In u piriu dopu à stannu, questu, in maghju è ghjugnu, hè abbastanza à spicchia solu una simana. In u lugliu, u so regnu hè stallatu altru, cum'è u pezzu di maturazione. Ma se a strada hè staghje secca, pudete aduprà l'acqua per impedisce a cuncessione di a pianta, chì si manifista com una inflexioni di i beccu di i penni è un cambiamentu in u so culore.

Caratteristiche riorizazione o quantu spessu l'acqua di l'agliu è e cipudine in l'estiu?

L'acqui hè fatta in u calculu di 30 litri per metru quadru durante u piriu di a furmazione è a stagione di bulbe è 35 litre per metru quadru durante u piriudu quandu sò spurtati.

A causa di a cumpatibilità di u sistema radicali, a cipudine è l'agliu sò megliu à l'acqua nantu à i ranchi. Cù un veru caldu, pudete acqui di ogni 5-6 ghjorni. Sì l'estiu hè chiuvutu, puderebbe esse acquaghjate menu spessu o micca regratu. 2-3 settimani dopu à cugliera, l'acqua hè stata aduprata per guardà i tuberi sani e secchi.

L'acqua deve esse à a ràdica, u megliu di tutti - à a sera. Ma se u tempu hè crescenu fora, hè preferitu à piglia l'acqua à u ghjornu, perchè, prima di a sira, l'umidità hà tempu d'impastallu è seccu, altri hè fugliatu di malati fungali.

Dopu a simmulizzari, cipudine è agliu sò riabilitati, chì umidissimu a cima di u latru, è dopu a radicali a prufundità di a busturia sò bastatu per un bonu sviluppu di a cose.

In quantu à a temperatura di l'acqua per u regflunu, deve esse à circa 18-25 ° C. Per calà, in u situ installate i tanki (barili, bagni). Sò, per voi, pò accumplì l'acqua di chiavi, chì hè megliu cà l'acqua di ucechju, postu chì ùn hè micca rigidità.