Tomate "Miracle of the Earth"

Varieghja di varietà di pumati à a data pò cumprà i gustu di i gastrunetti più freschi - dolci è agri, suculchii è carnusi, adattati per a cucina è per u cunsumu in forma fresca. A sua volta, residenti estivi, impiegati à i prugne crescente, interessate micca solu di i gustatività, ma ancu in u rendiment. In questu sensu, a varietà di tomate "Miracle of the Earth" meriteghja cumplimenti è parolle d'admirazione.

Descrizzione di a variità "Miracle of the Earth"

U tomate "Miracle of the Earth" justifica u so nome, secondu l'estimazioni di i camiciendu di camionele di e vittoria, sta classe ùn hà pocu pezzi. Questa hè una varietà alta, a machja, sicondu a cundizzioni di u so cultivamentu, ponu arrivà da 1 à 2 metri. Inoltre, a varietà di tomate "Miracle of the Earth" fa riferimentu à a prima maturazione, di mediu, da u mumentu di l'emergenza è finu à u fruttu, solu passanu trè mesi. Un altru caratteristicu pusitivu hè a resistenza di a secca alta, chì face a varietà adattata per «agricultori» agricultori dachi, chì per diversi razze ùn ponu micca furnisce a pianta cù regula regularmente.

Description di u fruttu di tomate "Miracle of the Earth"

U pumu "Miracle of the Earth" stampate cù a so misura - u pesu mediu di una fruttu righjunghja 500 gramma, è in certi casi i prugne nantu à i rami inferjuri pò creci à un pesu di 1 kg. A cose da u boscu pudete alcune 20 kg cù l'assistenza cumminenti. In forma, i pumati sò alargati, asèmuli à a forma di u core. U culore di u fruttu hè rosatu, ponu dettu chì quì vicinu i zicchini ùn sò micca manchiati cù spondi verdi, com'è spessu u casu cù i granchi. I tostate u gustu dolce, sò più apprupriati per insalate per più di trè. A causa di u fattu chì i frutte micca chjappà, sò faciuli di trasportu, chì significanu chì a varietà pò essa cultivate per vendita.

Cridendu è cura di u tomate "Miracle of the Earth"

A descrizzione di u tomate "Miracle of the Earth" indica claramente chì, à causa di l'altura di l'arburu, hè megliu cumu cultivà in un invernadoveru ca in terra aperta, postu chì u ventu pò ferurà una pianta. In ogni casu, a machja necessite un liggeru à i forti supporti. Inoltre ci vole à esse furmatu in un tiru unipochi, eliminendu tutti i so ghjunti per chì un troncu cù spina di frutti è creatu. A cura di a varietà "Miracle of the Earth" ùn implica micca cumpressioni, cum'è tollerà cù e tottempi climatichi, è hè resistente à i malatii, cumparatu cù assai varietà di tomate. Siccomu "Miracle of the Earth" ùn hè micca un hibridu, i graneddi di i so frutti sò adattati à a cugliera.