Phalaenopsis: regu

A natura, l'esotica phalaenopsis, una di i varietà di l'orchidi , hè cunfurmata di l'acqua, chì hè stata estesa da e razzi aerei è si abbandunà direttamente da l'aria, ma, anch'elli in testi appiicati, bellezzii d'orchidie domesticati sò privati ​​di l'oppurtunita. A questu epifita hè più spessu è più longu di u gustu di l'anziani cù fiori luxurii, hè necessariu di ribattimenti a fugliale di a phalaenopsis, u più vicinu à i cundizzioni di a natura.

Regoli d 'acqua

Ci hè parechje regule nantu à cumu degne di regolarità una orecchiana di phalaenopsis per chì si senti bona. Allora qualchissia l 'acqua chì duverechja l'acqua phalaenopsis?

  1. Prima, belli (fussati o cù l'acidu l'oxaliciu, diluting ¼ kuatcolo per 10 litri di l'acqua di l'acqua).
  2. Siconda, saturatu cù l'ossigenu. Per questu, l'acqua deve esse versatu di parechji volte da u cuntinuu à u cuntinuu cù un corpu finu.
  3. Tercera, hè aggradèvule. L'acqua fredda per l'orquidea hè stress.

Quantu à spessu a acqua l'orchidea di phalaenopsis dichjarà à e so radiche. U so culore greyish-grise significa chì a pianta pruduca acqua, è se ci sò condensate in i muri di u pome, ùn si micca pressu - umidità hè abbastanza.

Mètode di riei

  1. A manera più faciule hè di acqua di l'orchidea cun un regnu pò esse di sopra. Ma l'acqua ùn deve micca intrutu in a pianta. Irrigate tuttu u sustratu è aghjustate u surplus per sughjireghja trà i fogliosità. Repetite u prucessu novu, è sguassate l'acqua da a panina. Duranti a phalaenopsis fiorente hè particularmente prudente, altri chì l'acqua chì cascanu nantu à a fiore matulu! Accidentally get the drops immediately remove the napkin.
  2. A seconda manera hè riera o ponte. Una volta un mese, dispunì a pianta di l'acqua, l'acqua cun una pressjoni debbula, è quandu l'acqua si sparisce, u restu spazzassi cù un napkin di cuttuni. Sì a qualità di l'acqua di u gripe pruvalla a suspectazione, u sustratu ùn deve esse impresa cun un film in modu chì l'umidità ùn vene micca. Chì a fiorite stà a meza ora in u bagnu, perchè ùn ùn hè micca riflettendu a gota di temperatura à mudificà à l'altra stanza.
  3. Alcuni amici di l'orchid practiced irrigazione sana per i so biddizzi. In un ricchju in pezzu cù l'acqua bassa calda, abbiarece u pezzu tutta, è mantene in l'acqua per circa 25-30 seconde. Dopu ci hè necessariu di permettà l'acqua di sopra à flussu in a padedda. Stu metudu di irrigazione hè adattatu per i vegetali chì crescenu in un sustrato chì ùn nascenu (bloccu).

Sì l'irrigazioni di orquídei in l'estiu tuttu hè chjaru da u culore di e so radiche, cusì quantu volte à l'acqua phalaenopsis in l'invierno hè una materia complicada. I pruduzzione cunvivialisti in u tempu fretu ùn mancassi di a pianta, ma spizzola, perchè in u casu d'orquididi, l'humitate eccessiva hè assai pegunatu di sparà.