A piantazioni di alberi in primavera

U pocu si trova in a vastizza di i nostri paisaghji chì ùn piace manciosa è dolci. E si fà, hè solu perchè ùn anu micca truvatu u so propiu modellu di sta maravigliosa frutta. Ancu parechji persone anu a crede chì hè pussibule cultivate u berbattore solu in e regioni miridiunali, in a rialità ùn hè micca cusì. A chiavi di successu si trova in modu daveru selezziunate è fugliale una muderna di terra. Circò e sutilzzii di cumu fà plantà propiu u locu u parlà in questu articulu.

Apricot - pianta è cura

  1. E varietà di alberghiera d'albitri, cum'è "Alesha", "Success", "Monastyrsky", "Piquant", "Lel", sò adattati per siverze in u cinturione media.
  2. I dui muderni di bianco di biancheria sò adattati per u sante, postu chì pussede i qualità crescità di creazione.
  3. Quandu sceglie è cumprà un piantinu d'albero, es necessariu di studià currettamente e so radichi. U sistema di e razzi deve esse sviluppatu bè, hà parechji roote più ghjuvuli è nisun casu ùn sia secatu.
  4. Se pensa à pona u locu d'albero in a primavera, u locu per ellu ci deve esse elettu da u vaghjimu. Optimumatu per u cultivamentu di l'albicelu serà bellu illuminatu è bè tutatu di i venti friddi, megliu in u monte.
  5. U pruduzione di e piantini d'alberi si cumplizeghja cum'è di u schema di 3x5 metri, vale à dì chì a distanza da altri attrizzatori è edifizii ùn hè micca menu di questi valuri. Hè megliu avvicinà è prima faciule i prupietari cù i pruduttori di mudelli d'alberi, piantati "in una muntagna", perchè u racolettu era sopra à u nivellu di a terra circundante. Sposite in questu modu, l'albero sacre un gran volume per u sviluppu di u sistema radicali, chì significa chì riceve assai nutrienti.
  6. Plantendu u pit for albercocu ancu di cumincià à preparà in casca. Per l'albicu avete bisognu à dug un burghiu almenu 70x70x70 cm. U tagliu di u fossu di lignu dipende direttamente nantu à a fertilità di u locu - u poviru hè, u fossu deve esse più profundo. U fondu di u pitottu hè abbandunatu cù materiale di drenaje: grava, rami, rami. In cima di u fogliu l'abbandunà u sochianu, currettamente cun u fertilizante: humus, nitrat ammonium , calce, sal potassiu, superfosfat. In u fossu cusì preparatu, a pianta d'albicosa hè cultivata, è assicurendu chì u so colpu di l'urtima hè aperta. Plantendu l'albicelu hè necessariu per avà è nantu à a muntagna.
  7. Per appruduce u locu d'alberu in a primavera, hè necessariu di travaglià in quattru mani: un traballadoru manteneu l'arbre per u troncu, è u sicondu distribui è sprinkle e razzi. Doppu l'atteru di a circunferenza di a fossa, una piccula zucca hè dug out da irrigate l'arburu.
  8. Dopu à stannu, a pianta d'albicelacu hè acquista cù 20-30 litri di acqua, pruvatu micca di lavà u munzellu di l 'insurgenza. Irigazzioni maiò di l'arriccupatu di l'albicanu hè ancu realizatu da travagliu di ruscello (fistulas), scorcià in ghjiru à u troncu da chì u diamitru hè a mità di u diametru di a corona.
  9. L'arricugghiate l'alberi necessanu parechji volte durante a stagione. A prima volta hè acquistu in u mità di a primavera, u sicondu - in u sicondu a mità di maghju, quandu ci hè un creazione attiva di rimesse. A terza volta à l'acqua da l'albicelu hè necessariu 2-3 simani prima di u principiu di a maturazione di frutti. L'ultima volta l'arbre hè riabilitatu in u vaghjimu, quandu l'albicocu accumene di preparà pè l'inguernu. Quandu si rigghia l'albitria ùn deve esse micca spulatu, perchè si sdrughje cù e razzi.
  10. Per fà fertilizà per l'albicocitu anu ancu esse in a primavera, usendu per questa fighja u misura di minerali. I fertilizanti organici pò esse usatu solu in quintu annu di vita di un arbre.
  11. U sughjettu in l'urighjini di l'àrburu deve esse liberata per annunzià per migliurà l'accessu à l'aria.