Japanese anemone

Anemone hè u japunesi, chì hè ancu chjamatu una anémone, perchè i so petali sò stancu da u colpu di u ventu - un rizoma perenne.

Anémone appartenenu à a famiglia di furia di buttercups è sò distribuiti, in a maiuranza, in l'Emisferu nordu. Anémone anu da circa 120 spezii diffirenti, chì sò tradiziunali dividuti à a primavera è u vaghjimu, secondu u tempu fiore. Anemone di u luni sò dinò macari anémuni Japanese, quandu era di stu paese fermu chì si prisintonu.

A vèrgine hà tralasciatu foglie foglie foglie foglie, zucchetti stritti è fiori fiori I petali di i fiori sò straggi, ricordati di i so aluzzi di lumi.

Japanese anemone - varietà

Comu chjaru esse cagiunatu, l'anemone pussedi assai spezii è variità sfarenti, per quand'he listanu solu i più cumuni.

  1. Anemone hè Hubei . Questa spezia hè distingue da u vignetu boni è ghjunti d'un dolce culore rosatu. I megliu varietà di sta spezia sò Hadspen Abundance, Bowles 'Pink.
  2. Anemone hè Hubei Japanese . Ci hè diffirenti senza vignaghjoli particularmente altas è grandi fiori di u chjami fogghi biancu, quarchi culore virtu quarchi bicchju di vinu. I varietori meglii di sta spezia sò Pamina, Prinz Heinrich.
  3. Anemone hè un hybride . Questa spezia incù una varietà di variità cù petali differenti - di biancu à purple-red. I varietà più interessanti sò Honorine Jobert, Profusion, Konigin Charlotte, Settimana Charm.

Anemone Japanese - pianta è cura

Anemone chì cresce in u Giappone hè un agricultu impurtante, perchè a pianta hè tente abbastanza è precisa cura cura. Ma a billezza di i culori di a venti di a venti si valerà l'u sforzu spentu annantu à cultivà.

L'anemone di piantazione hè in produzione a maiò spessu in a primavera. A particularità deve esse dati à l'scelta di u locu, chì deve esse fertili è solitu. Ci hè ancu esse bon drainage. Anemone Ghjonu piace bè l'illuminazione, cusì hè megliu mette à a penumbra, ma in nisun casu à l'ombra.

U cultivo di anonunesi da e zoni ùn hè micca u modu più còmicu, postu chì di tutti i migliori, in u megliu, solu un quartu se risca. E nimu volenu spurtà u sforzu. Cusì, hè megliu a sceglie un modu di anumuna di i tuberi o dividendu rizomi, quessu hè dipende di a varietà.

Plantemu l'anemuni da dividing rizomes hè megliu fattu in a primavera. Duranti stu piriodu, a pianta riesce u megliu à questa operazione. Quandu dividendenu u risediu, avete bisognu à prestu attente è attenti, postu chì in ogni "pezzu" individuali di a pianta deve esse circumatoghji chì u capretti di rinnuvamentu.

Cù i tuberi hà da toccu per un pocu di più, postu chì anu bisognu di preparazione per pattinaggiu in terra. Tuberi sò deve sottumessi per parechji anni in acqua calda, perchè invicchiate. Questu accummenta u prucessu di ghjonghje. Dopu issu prucessu, i tuberi sò piantati in u locu.

Coperta per l'anemuni ùn hè micca cusì complicata. A principal hè regu. A soprapuntanza o a mancanza di l'acqua pò esse preghjudizie à a cundizzioni di a pianta, cusì ricaniu deve esse cura più.

Anemoni rispundanu bè à u mulchinu di u mulchinu di a terra . Cum'è fertilizatori, hè megliu aduprà prudutti minerali complexi. Fertilize l'anemone japonesa solu duranti u periodu di fioritura, è se a terra hè stata fertilizada prima di cultivà, dunque sta prucedura pò esse eliminata.

Dopu à a fini di u periodu di fioritura, i vucali di anémuni sò scurciati à u muvimentu, senza toccu i raghji, chì sò cut off in a primavera, prima di l'iniziu di una nova stagione.

L'anonimia invernali hè bonu. Per l'inguernu, ponu esse abbandunatu solu, cumu crescenu a quantità di mulch e ripiglià e piante cù rame d'arbre o pate di pate. Sì l'inguernu hè troppu fredu, l'anémone anu da esse scupertu è arraggiatatu in un locu secu finu à u tempu d'atterra.

A ripruduzzioni di anémonas hè in a divisione vegetative è in i zitelli. In questu casu, cum'è l'annunziatu, u primu mètudu hè assai megliu.

Anemone Japanese sò belli fiori chì adornanu ogni giardinu.