Deoxidation sucietà

À a fine di l'estiu, l'estate di l'uttoglie ne fà a vendita, resume a finale di staghjoni, è stabilisce e cundizioni per a sesta di a vendita di a vendita hè bona cum'è prima, è ancu megliu. E ogni cultivavitù annantu à u situ, anu sempre bisognu d'assistenza è dapoi a cura, perchè più d'una volta anu bisognu di piacè un cumpagnu di ritornu in a forma di frutti fragranti è freschi.

Ùn tutti i ghjardini ùn sianu terreni cun terrenu fugliu fertili. Se u situ ùn si trova pocu finu da u boscu, u zanata, u fernu è di parechji fureste di u pasturevuli perfetta creatura nantu à questu, pò esse cuncludi chì u tarritoriu quì hè carattarizatu da una alta acidezza. Senza senza piglià a misura appruvata per di l'oxidazione di u tarritoriu, corre u risicu di perde a cullezione chì eranu contando. I fragole, pumati, col è cucumari in a terra cù alta acidezza ùn creanu micca cumu vulete.

Cumu si tratta di l'acidità di a terra?

Per cunfondà a terra in u situ, hè bisognu di sapè cumu, quantu è quandu da fà. In fatti, l'acidità hè un crescenu di iie di l'idrogenu in u locu. Stu cumpostu chimicu ùn permettenu micca e piante à sviluppà sviluppà. Cù un altu livellu d'acidità, u sistema radicali pò ancu mori. Inoltre, tutti i tentazione di migliurà a situazione cù u fertilizante rivenuta in a fallimentu, perchè a causa di iuni di l'idrogenu, qualsiasi fertilizante addiventanu sò trasfurmatu in minerali chì sò micca adattati per l'assimilazioni da e piante. A parti principarata di i pianti sò normalmente sò sviluppatu nantu à i lochi, a reazione di u pH à questu quì hè in a variazione di 5,5-6,5 (u solidu pocu sugliu d'acidu è neutru). Dichte indikatore normalment sò rispondenu e chjappi chì cuntenenu una cantina suficiente di humus. In i zoni à acidi ùn ci hè assai manganese è aluminiu, chì attranu di deprimenti nantu à i pianti. In generale, cù una acidezza sottu 5 pH, avete definitivamente pensate chì cumu si deplete u sughjettu in u castagnu. Hè necessariu per incrementà u flussu di calcium, molybdenu, phosphorus è magnesiu, è neutralite a influenza di manganese, ferru è aluminiu. Inoltre, a deoxidazioni prumove a retenzione di nitrogenu in u locu.

A maiò spessu, a desoxidazione di u latu hè fatta cù calce, l'anu denu "pushenka". Sì a calcina ùn hè micca esercita previamente, l'alkali se accumminta in u locu, è u calore liberatu durante a reazzioni pò cumporte à i radichi. A norma di calce hè sceltu per un terrenu specificu di a terra. Inoltre, a desoxidazione di u lettu hè realizatu cù a farina dolomita, cimentu anticu, calcariu o ghiaccio seccu. In questu casu, i sustanzi chì anu sducculati necessanu un 30% più. Quandu deoxidizà u sughjettu cù chista, ghjuvatu o l'alabastru, pigliate duie volte u deoxidizer. Note chì per una persona una qualchì sugettura ùn sò micca assai utensili, è, per esempiu, desoxidizà u sanu cù a carna di carbone devendete 10 scuperti più ghjente!

Se u situ hè chjuchju, pudete reduci l'acidezza di u tarritoriu cù l'aiutu di una casca di uovo. Per fà questu, hè frisu frittu in una padedda, chianu un pocu è hà soprattu una strata fina nantu à i letti.

In certi fonti si pozzu truvà informazioni chì alcuni udilianti di l'estiusu duveranu a desoxidazione di u so sustegnu, ma assai agricultori consideranu stu modu assai indesevule. U fattu hè chì u sodiu cuntenutu in questu puderà accumulà, è u so inzuccaratu pò dannà e piante ancu più ca u solu di acida.

Plants-assistants

In più di e sustegnu quì sottu, sò ancu quì i vegetali chì deoxidize u tarritoriu. U rappresentante più vivu è un faceli . Dopu chì sere nantu à e manni di sta staggione perenne, l'acidità di u locu chjappà. Inoltre, u faceli cumpatittamenti perfettamente cù u filatu di filatu è u nematodu, è i belli fiorculate viole di questu arvulu di u melone aghjustanu u situ. Un annu dopu u faceli pò esse cutucatu, ma ùn puderebbe tirà i pianti. Disposti in un furmatu cut in terra, cuntinuanu a so attività.

Un altru attuali aghjustate a terra? Questu u vapeur, vernice, spruce, elm, carru è u pinu pò reduci l'acidezza di a tarra à a mette mette.