Tarragon - cultivazioni

I veru amanti di a cucina si sapiamanu propriu una rara asta di l' estragu . Sfurtunatamente, frà i nostri ghjardini ùn hè micca assai populari. Un altru nome per strangulaghju hè tarhun - hè più piacevule à i ghjente ordinariu chì si ricorda di u gustu inghjustu di una zucca da a zitella. In fattu, questa grassuna hè un tipu di stagnu, chì ùn ùn hà micca a carattaristica caratteristicu. In cucina, tarhun hè usatu cum'è una spice per i zuccheri diliziosi salsizzi, marinatu per i pumati è i pumini: ponu i platti un gustu piquante originale. Se interessate in una pianta inghirusi, parlarà di travaglià l'estragu.

Ci hè tres manere di pianta - sementi, stagni è raghja. Cogghiamu cada metudu in più dittori.

Cumu cresce l 'estragoninu da e zene?

Per un estragoninu à crescente, selezziunate e zoni cù l'illuminazione normale è a terra fertili sorghja è cun immubiliate di dighjà. Agrotechnics di l'estragu imponite a preparazione di u situ in u castagnu: hè digatu, libbiratu da e racines e so risiche, è l'humus hè intrutu. I corsi di pianta prima in a primavera, quandu ùn esiste micca esiste. Hè rializatu in file à una distanza di 30 cm di l'altru.

In quantu per a simfetta l'estragu, invece chì i zitelli sò micca picculi, è per quessa sò simuli sembriti in terra è ligeramenti coperta cù a terra. In dui simani, i primi rimuti avissiru aparevatu, chì deve esse diluyu. In u futuru, si sferisce è abbandunate l'estragonicu inclusu riabilimentu puntuale, ciuci è fertilizante da l'humus. In u primu annu u zucchero hè rifurmatu in a pianta. U cuddaru culuranu per u sicondu annu. Quandu prupone agriturismi in a sementa, pudete cola da parte da u segondu annu, quandu l'altura di l'erba hè di almenu 25 cm.

L'urtugeni crescenu i crescente di e crescente in un invernamentu, è in Abril sò trasplantanu i pianti ghjovani in a pianta aperta.

Hè interessante chì sia pussibule cultivà l'estraguinu da e persone nantu à un tabbenu di a finestra o un balcuni. I Stagiu deve esse pittati in e casate dispostu cù a terra, coperto cù una fina capa di salla, coperto cù una film è posta in un locu induve a temperatura di l'ambienti hè + 20-25 gradi. Quandu i piantini è i primi foglie veri apparentanu, i fertilizanti sò intruti, per esempiu, perdu. In u futuru, hè impurtante di acqua di e piantinu.

Aghjustate in mente chì quandu u crescenu l'estraguinu da i graneddi di a casa o in u giardinu secondu u quartu annu, u so gustu hè in a deteriorazione - aroma piccanti sparisce, ma a furore ecumevule. Dunque, hè più efficau di cultivà a pianta in una manera vegetativa. Ci anu da scriverà quì sottu.

Altri manere di crescia l 'estragu

Hè più simplice è più effikaice per crecià un pruduttu da ripruduzzione vegetativa: dividendu un arbulu, cù raffinieri, da scorci. In questu metudu, i tagliati 10-15 cm in u largu sò tagliati in piante adulti à principiu di maghju, chì anu da parechje foglie. In questu casu, u cuteddu bassu sò bisognu. Cuttings sò colpi in un box cun una mezana di torba-sabbia in un angolo di 30-45 gradi. Dopu un mesi è mezzo, quandu u sustegnu si mette, i sciculi sò traspurtati in a pianta aperta.

Se parlebbi cumu nantu à a pianta à un estragnu dividendu un arbulu , poi hè realizatu in a primu mananale o l'aostu. Hè necessariu di scuntrà detalli l'arbulu uterinu, divividìta in parechji rai razziali è i piaghji petri cù rizzi. Dopu à questu, pudete cumenciu per piace l'avvedasi è i pianti ottimizzati in u locu: a prufundità di i tocu per elli sianu da 8-10 cm.

Per piglià cura di l'estragu seguitanu a seguente: duie ripprisioni per simana, una alimenta à maghju (in un buckete di l'acqua, dissolve in una culloca sopra d'urée, superfosfat, sulfate di potassiu), sustene prima chì u friddu vende cù pagghia o foglie fallen. Per l'uvernu, i piante sò trasplante in tresse è stallati annantu à un vitru.