Pachipodium - cura di casa

"Spèce pieru", è questu hè cumu u pahipodiu hè riferitu in a traduzzione da u grecu, oghje pò vede in parechji appartamenti. Malgradu u fattu chì a patria di sta succulente hè l'Australia, Madagascar è l'Africa, cura di u pachypodium in casa hè simplicemente. A causa di u zucchetta specie specifice di una forma redondeada chì reminiscente di u cattu di u cattu hè un tempu longu cunserva a riserva di umidità. Hè per quessa chì nè sequuta è nè eccessiva di siccità di l'aria hè un prublema. U pahipodiu in ciore - un fenomenu cunfusu di a natura. Sfurtunatamente, hè difficiule di ottene questu in casa, ùn vinaranu micca u fugliali di u pachypodju infrecu.

Hè nutata chì a pianta ùn pò esse chjamata innocu. In certi spezie, i tanghi sò impressiunanti è sharp. Inoltre, questu cactus decorattivu hè una pianta toscana. U so zucchinu ùn porta micca i credenze, ma quandu s'utilice in u vomitu hè furnitu. Sicura chì u risultu letale hè quasi impussibili, postu chì una concentrazione pilosi in u corpu di u velu hè assicuratu da manghjendu parechji kilogrammi di fogli.

Uclimellu Optimu

Ricevani nantu à a cura di u pahipodiu, preoccupa, in u primu locu, di l'illuminazione, di l'umidità è di l'acquessi. U locu ottimu per un cattu hè cale, luminoso. Pahipodium ùn teme ancu i raghji diretti. Ma dopu à l'invierno pona immediatamente ponti à u sole ùn ponu micca, a pianta hà bisognu d'adattazione.

Trasfurmà questu cactu prefiere moderatu. Cù l'humitate eccessiva, u so tronu caractéristique di una forma redondeada pò deformà. A mancanza di umidità resultarà à u sdattimentu di tutti e foglie. Quandu abbanduneti pahipodiuma falliu, finu à a furmazione di cattivi ghjineschi, u cactu ùn hè spessu micca regatu, è u pianu sottumessi à e piante cù i vignaghjoli aghjustati hè umidificatu assai pocu l'annata.

Dopu à l'emergenza di riutane, a pianta deve esse alimentata da un megliu creatu. Per questu fiancu, u fertilizzante speciale per tutti i tipi di succulenti hè adattatu.

Comu un territoriu ideali, hè megliu di piglià una mezchea di turf, rame è torba richentata in nutriente. Pudete aghjunghje un pezzu chjappu, è u carbonu. U drenaggiu bien organizatu mandatu!

Quant à a temperatura di l'aria è di u sochianu, a varietà hè assai larga - di 16 à 35 gradi di Celsius, cusì ancu in i canighjetti, sottu e quali sò battee, i cactus crecianu assai comatose. L'aria sicura com'è stu succulenti ùn hè micca terribili, ma hè a causa di l'apparenza di trnassi o ticks. Per evitari di danni di pesti, u cactu deve esse spulatu pericamenti.

Riproduzione è trasplante

Sì a pianta hè sempre ghjovana, u trasplante di u pahipodi annantu à l'età di quattru tocca à fà annu. I pianti d'adulte sò trasplantati ogni trè anni. Avè chì u sistema radicali di stu succulenti hè assai fràficu, cusì tocanu mancu st'arriche. Prima di trasplantà u pahipodiu, purifichi à u locu in modu chì a pianta pò esse spressa cun un saccu di terra nativa. A manera più faciule di prupagarià questu cactus hè a piantazione di sardi. Sfortunatamente, a ripruppenza di u pachypodium da i zitelli è e parte U tagliu di a mamma hè un spartitu difficultu è frustrante. I razziamente sò assai difficili. In ogni casu, se avete chì e foglie sò sbagusi à u pachympodiu, a parte più nica di u principiu di a putenza, è hè bisognu di taglià a punta, secca a secca u cut, sprinkle cù u polvillo di carbugale è pruvate a radice.

Malati, peste

Questu cactu hè spessu affettivu di un aricentru di aranciu, triopsi , putenza. Piglià i mancheri blanche, rossi mannanu o mancu pioggia à e foglie, spizzate a pianta cù qualsiasi insecticida (phytopharma, fufan, actelle, decis, etc.). A pulitura ùn deve esse realizatu un pocu, finu à chì i signi di malatia di pachypodia scumpressinu.