Piroplasmosi in cani

Cù l'avventu di a stagione calurra, i pussibuli di i ghjocesi sò un tempore tremendu. Eranu constantementi preoccupati chì a so petite hè stata bitten da una ticks ixodid, un vectores di una malatia mortali com'è piroplasmosi in cani. L'animali viaghja da a prughjettu propriu, l'apatica si porta ancu di moltu, ùn vole micca à passà per un passaghju - hè questu tempu per insegni cù cura di i pelle di cane. È se truvate un ticking stinging - chjamanu u veterinaru urgente.

Sintomi è signa di piroplasmosi in cani

A malatia staggine di i piroplasmosi hè causata da parasità microscòpica celular - babesies, chì sò purtati da i mite. Perchè sta maladugia hè plagada cun consecuenzi seria cunsulenza, hè assai impurtante per ùn permettà u so sviluppu.

A piroplasmosi pò esse affettata da i cani di ogni razza, ma i più ricciusi à l'omi sò ghjovani purcelli animali.

A maiò spessu, i pinceri sottumettenu a pelle di u cane in i piazze induve a pelle hè chjina è tigna: in u velu, u pettu, u collu. Quandu una tick is bitten, babesies chì intrinu in u corpu sò intruduttu in l'eritrocyte è i distrugge. Questu prucessu si prumessa abbastanza rapidamente Per via di a mancanza di cicculose di u sangue, a respirazioni celular hè interruzata, l'infuzione, chì impugna u spleen, u fegatu è i riziette, s'agrende u cori è pulmoni di l'animali.

I primi signali di piroplasmosi in i cani - un sustucciu sensu di a temperatura di u corpu à 42 ° C in un locu di letargia, u rifiutu di manghjà è di bevi. Unu di i simpricimenti caractèrtichi di a malatia hè chì l'urina di un cane enfermatu hè dipinta in un scuru, è quarchi nìvuru. Infine, a ictericia unisci à queste manifestazioni di a malatia. Un animali hà spessu vomitatu è di averna spessu cun un alimentu di sangue.

Cume trattà a piroplasmosi in i cani?

Se avete bisognu di sintomi di a vostra mascu, avete da imbarcà immediatamente à a clinica, induve u ghjinuu duverà esse pruvemu sangue. Sicondu i so risultati, ancu per a cundizione di l'animali, u veterinariu hà prescritti un trattamentu.

A più chjave in u trattamentu di a malatia hè di superà e cunsiquenzi di a piroplasmosi in i cani, cum'è l'influenza di i medicini più forti chì destra e parassiti. U prugramma di trattamentu incù l'hepatoprotectors chì sustenemu u travagliu di u fianu, solu suluzzioni da a deshidratazione di u corpu di u cane. Preparatorii di ciavutà necessariamente prisutti, vitamini. Un bon affettu pò esse uttenutu in u trattamentu di piroplasmosi cù l'usu di una droga cum'è gamavit.

Siccomu a piroplasmosi tene influenza in tuttu u corpu di u cane, ci vole à sviluppà una dieta speciale per l'animali. Da a dieta, deve rinfriscà a fruttu crudu è l'addevu, reduce u cuntenutu di a proteina è u grassu di l'alimentariu. Pudete inserisce una quantità petite di prudutti fermentati.

Ancu s'è tornatu à u veterinariu in u tempu, seguitanu riguardu tutti i so cunsiglii, spessu ùn ponu esse cumplicati da piroplasmosi. U cane puderà sottupunà fattura epatica o renal, pulmonaria o cardiavule. Probabilmente ischemic damage cerebral, pancreatitis, anemia. Tutti issi cumpuluzziarisi pò diventà fatale à l'organiziu debilitatu di u cane. Per esse facilità à u cursu di a malatia in certi cliniche prescrive un procedimentu per a plasmapheresi, chì furnisce a purificazione di sangue da i cielumi di sangue di sangue è babesias. Stu metudu permetterà a crescita di e chance di curà un cane da piroplasmosi.

Siccomu ùn sò micca vaccinati contru piroplasmosi per i cani, a principalità preventiva hè u cuntrollu vettore di a malatia - ticks. Per fà questu, pudete aduprà parechji mezi: drops, sprays, collarni special. Dopu ogni caminu, assicuratevi di inspeccionà a so pilami di u cane per parasites.