Enteritis in cani

Quandu un cucciu di pezzu pare à a casa, diventa un membru di a famiglia. Attrumosanu a cura di ellu com'è i nostri propri figlioli è parenti. U cane, cum'è qualsiasi altri vita, pò fà malà. Per esse cusì impurtante, hè necessariu di pattene l'animali è cose da ellu. Ma ùn pudemu micca sempri avvisu tutti i periculi chì ci hè à stà. L'enteritis in cani sò causu panicu in u so anzianu. Questa hè una malatìa assai periculosa è seria.

Enterite - una inflamazioni di u intestinu, spessu hè una causa infectious di l'aspettu. U cane pò stà malatu di qualunqui età, a malatia di u cucciu hè più difficiuli di saldà finu à 6 mesi.

Signori di enteritis in cani

L'enterite pò esse in dui formi: intestinali è cardiac. A maiò spessu, u primu segnu hè u vomitu spargente di l'animali. U cane refuse à manghjà, ancu l'alimentazione obligata ùn hà micca fà nunda: dopu un pezzu di tempu, u vòmitru ripigliu novu. Oghje chì quandu a malatia in un animali, un fugliale falatu. Prima hè una dizza di grisu giallu, da poi sarà marrone scura è eventualmenti averebbe vistu parches sangue. U cane hè assai bagnu è ùn si move micca à tuttu. A più terribili di i segni d'enteritis in i cani hè vucatu, viscuali è amarilli, è l'excrementa sò bianchi, cum'è crema. Comu regula, questu hè un signu chì l'annu hè mutu.

Cumu tratta l'enterite in i cani

A più impurtante hè di trattà cù cura l'animali è riabilite rapidamente. L'obiettivu principale hè di rinfurzà l'immunità è anu u virus. Ùn pò esse dispenserie una droga, u trattamentu di a parvovirus enteritis in i cani hè cumplessu: hè l'utilizazione di u bloccu Novocain, i mediastichi, antibiotici, sulfonamidi.

E cunsicenzi di enteritis in cani

Dopu qualchì cursu siveru di enteritis in l'animali, ci sò cumplicature in u corsu di sei mesi. Oghje chì u cane limpia un momentu. In diverse parti di u corpu, i tumuri pò figurà. Se ùn risolse micca in sei mesi, anu da esse stati rimessu. In tutti i cani, dopu a sta malatie, a populomati di cumencia: dopu à un coppiu di mesi, i tumuri murtali parvenenu in tutta a cavità orali. Hè necessariu di anestetize tutti i vermiculate cun novocaine è si dete. Alimentà u cane dopu l'enteritis hè un prucessu assai pruduttivu. Dopu a malatìa, l'animali hè assai ghjustu è quasi "spleen", ma ùn hè micca bisognu di cuddà u cane. Pudete cose un pagliaru magre o un boiu. Puderete, pruvate di suggerisce u risu nantu à l'acqua (latte moi liquidu). Forse, pruvate dà un pezzu di carne. Ùn ciucciu di cresce e porzioni. Fate stu pocu. Sì u cane avia enterite è hà survivittu, perchè ùn viaghjeranu più peggiu di fami.