Tintura di ajonchi nantu à l'alcoolfu - boni è dolci

L'agliu hè un cundimentu chì hè stata utilizatu per più di centeci anni è hà trovu a so applicazione in u trattamentu di una varietà di malatie. Unesco di l'UNESCO in u studiu di u Tibet in u 1971 truvò un pappu d'argilla cun una ricetta per a cucina di l'agliu tincture nantu à l'alcool, u benefiziu è u danu di quale hè chì sia micca statu valutatu.

L'usu di l'agliu tincture preparatu nantu à l'alcoolì

Tali droga pussedi l'effetti sussegwenti nantu à u corpu:

Cumu preparà a tinta di aziende Tibetanu per l'alcohol forte?

Per avè, hà bisognu 250 g di craimi purificati d'alli è 300 ml d'alcohol. A Slices deve esse tritata, preferibbilmente in un morteiro, mette in un cuntenutu adattatu è fremenu alcuni spirituali. Stretchinu è sfracicate per 10 ghjorni in un locu scuru. Dopu stu tempu, passanu per u filtru è si purgà per infuse durante 3 ghjorni più. Dopu puderete bevi alloghju à l'alkohol, ma quantu, ora serà chjaru. Per questu scopu hè utilizzatu un scopu speccu, chì hè cunsideratu per 10 o 13 ghjorni. Ci hè cunsigliu di piglià a droga mediatevule in a stessa volta trè volte à u ghjornu, cuminciendu cù una sola gota è cun ogni una dosi crescenu a dosi da una più gota.

Quandu avè alcuni 15 drops, è in certi casi à 25, hè bisognu di cumincià à riduzzione a dosi in reversu. Allora l'infuzione hè cunsigliata per piglià 25 sette volte trè volte durante u periodu di vigilia. Cusì ci hè necessariu di dicinu, chì ùn beie micca in u statu puru, è aghjunghjenu in u latti. U cursu di trattamentu finisci cù tintura, è a prossima pò esse ripetuta nè cchiu nè prima in 6 anni. Hè contraindicatu per e femine in preghje è lactanti, i zitelli. Alcoolichi è tutti quelli chì ùn sò micca recommandé à vìdevuli biologicu chì possa l'alcoholista, hè megliu di ricusà di stu trattu. U stissu scrittu à e persone cù u furu è a malatia di riignate. Spessu, in questa tintazione aghjunghjenu pepite cava, l'acitu di sidru di u mazzu , u zucchero di limonu, chì parechji volte aumenta a so proprietà medicinali.