Joshua Jackson hà fattu torna romanza cù una brunsa misteriosa

L'annu era difficiule per Joshua Jackson, l'ex-moglia Diana Kruger hà turratu l'affari cun un cullega nantu à u ghjocu è esaminò un divorziu dopu un cunghjettu di deci anni. Fortunatamente, l'attori anu persunalizatu in relazioni amichi è ùn principia nanzu. Tutti i cagiuni in cerca di a so felicità: Diana Kruger hè spessu vistu in l'cumpagnia di l'attuali Norman Ridus, è u 38 anni di età in Jackson hè veduta in una data cù una brunsa misteriosa, chì si chjamava sempre a cunnosci.

Diane Kruger è Joshua Jackson anu allatu durante 10 anni

I primi ghjorni di primavera, l'attuduzzu passatu in a cumpagnia di straneri, un jornu erani drinki u cafè è lignu chjappu in u cafe, in l'altru, hà visitatu u ristrettu in a fine a notte. Piglià una tavola nantu à a finestra è urdinendu una buttiglia di vinu russu, si cumunicavanu, rieghjanu è basgiammi appassiunati, senza cura di l'altri! Paparazzi, chì seguitanu i tacchi di u carìssimu, dì chì a coppula dopu à u restu di u risturinu à l'hotel, induve hà spent the night.

Joshua Jackson è u so cumpagnu in una cafe
Joshua Jackson hà una novella novu

Eppo, pudemu raligallu nantu à Joshua Jackson, perchè solu pocu di tempu hà in una perdita. À u spettaculu, Ellen DeGeneres, l'actor ammitava chì ellu scurdò di andà in una data è fendu imprimirà nantu à e donne:

Averaghju capitu chì ùn avete micca cridutu, ma ancu, aghju stà in una relazione cù Diana per tantu ch'e aghju scurdatu di modu per andà in e date. Hè assai cambiatu da eddu era un bachelor. Allora a vita hè cuncentrazione in i gadgets, scrivemu più, cummentà è aspettu, a cumunione diretta hè diventata una rariella. Avà hè difficiule per ottene una conversazione informativa nantu à un interlocutore, avemu parlatu menu è menu spessu.
Joshua Jackson nantu à a mostra Ellen DeGeneres
Leghje ancu

Joshua Jackson ùn hè micca sinceru nantu à u spettaculu, perchè l'ùrtimu estiu era vistu in l'accumpagnamentu di l'attrice Cristale Reed, ma a novella hè stata fugace chì era ignurata in a pressa stella.

Joshua Jackson