U "Game of Thrones" si ... per natà gratuiti?

Notizie alarmanti per i fanni di una di i sèculi di TV Americana più carissima. Hè nantu à a lotta legendaria di HBO, "U ghjocu di tronu". Signore George Martin, l'autore di u ciculu di i rumanzi, chì, secondu l'intinzione di l'scrittore, consistia di 7 libri, ampardu chì ùn hà micca stallatu di finisce a prossima parti di a fantasia épica à u tempu.

U libruu vicinu, "Winds of Winter", u so Martin era per dà à l'editori l'ùltima primavera. Allora i termini si moveu parechji volte: u novu rumanzu americanu "fed breakfast" di u so travagliu. A data fù u 31 d'uttrovi (u Halloween), dopu à u 25 di dicembre (Natale) 2015 ... Ma, u Signore Martin ùn avia micca u tempu d'acabar u penúltimu libru à a fini di l'annu passatu, sulla ...

Leghje ancu

Un scrittore chì dissaggiò parechji

Ùn pudemu sperisce chì a musa torna visita un autori prolificu è assai talentu. Siccomu l'equipaggiu TV di u cannelu HBO, ùn ci hè nunda solu di filmà a continuazione di u prughjettu super-populari.

In a 5a stagione a trama di a serie hè attentu à u libru liberatu da Martin, per quessa, i scrittori ci anu bisognu di sudari degnu di truvà un modu da a situazione.

In u so blogu, u rumanzieru confessia chì hè statu cuncepitu chì hà scurdatu di quattru soldi.

"Sapemu chì i mo edituri è l'edituri sò assai fate, i zitelli di u NNO anu nervu, ma mi sentu più bruttu di tuttu. Sò assai vrighi ", u scrittori hà scrittu.