Marca cosmetica accusatu à Katy Perry di u plagiu

A cumpagnia di bellezza americana Duranti Candy dumanda à cambià u cartulare di lipstick di a Cosmetica CoverGirl, creata da Katy Perry, è insiste à cuncede di i prudutti di e vendita.

Cumpilation persunale

Nuvembre in New York, orgogliu Katy Perry palesa u risultatu di a so collaborazione cù CoverGirl, chì presenta una fila di lipsticks Katy Kat Matte, cumpostu di trente ombra. U cantante piaciu assai a pruduzzione, micca solu di publicità, cusì Cathy è a marca hà accunsenu nantu à una cooperazione longu, perchè i culori di moda, di quali ci sò neri, amparati cù i compara.

Leghje ancu

Case simili

Perry ùn hè longu di ralegri di un accorsu successu. I rapprisentanti di Hard Candy demandonu à u Procter & Gamble (a marca CoverGirl hè a so cumpagnia affilata) affirmannu chì a Katy Kat Matte lipstick è u logu sò casi idèntici à u disignu di u so pruduttu, chì hà pruduttu per più di una decada.

Cumu l'indirmatu in u manifestazione, stu disignu di u prugettu traspara cunsumatori. L'attora ùn eseguite micca una compensazione finanza, ma insiste à cambià u buttone Katy Kat Matte è ricorda à i lipsticks chì anu stati liberati.