Cake "Vulcan" - ricetta

Vulete decorate a tavola di festa cun un bè frisu? Appena preparate una puditura cù l'excèntricu "vulcano". Ùn solu micca chì a so forma di u pastiche si parla per ellu stessu, a festa di i zitelli di a desserta pò esse decorata cù ghjoculi vera, cum'è figurini di dinosauri è e piante. A cosa principalu ùn hè micca di mischjà i partimenti comestible è cumune di u vulcano.

Torta "Volcano of Joy" cù nuts - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Preliminarjament a temperatura di u fornu à 180 ° C. Lubricate è cose a forma di pergamone cù un diametru di 18 cm, è di molde di 800 è 1.2 è litri.

Cun un mezcladoru, batte un mantellu assai suggerutu cù u zuccheru, aghjunghje l'ova è u latte à questu. L'ultima hè una farfia auto-rising. In più di a mità di a prova hè spressu in una forma di 18 cm, a mità di a massa restanti hè cola cù un culore di culore rossu. 4 cullizzioni di a pasta di tinghji hè aghjuntu à a pasta in a forma è cù l'aiutu di una cuchja no apenas si mischjà trà massi, creendu un effettu marbre. A pasta restante di u tinatu è senza vieru nantu à e forme creanu ancu un effettu marbre di a superficia. Agghiastezza l'ultimi dui biscotti à 30 minuti, è a pasta in a forma di 18 cm per una ore o finu à chì si ponenu in u centru di u biscottu ùn stalla nittarà.

Avà accade à u moltu di u pasticcellu "vulcano". In a basa ponu esse un biscuit di ciumi di 18 cm, è nantu à quì ci ponu i dui persi Biscottu, tagliatu i so velli in modu di diventà menu è menu à u cima, questu, s'assumiglia a forma di un vulcano. Trà a piazza di ogni galletta seguenti lubricate l'allevu di l'albicanu di l'albaru.

Scorredemu u mazzulatu è mette nantu à u nostru vulcanu, dopu avè scumpiggiutu some of the nuts and chocolates nantu à a superficia di u pasticcante, perduce un nimicu chì simule i colti. Hè ideale per preparà un pastellu "Vulcano" cù castagne, ma deve secondu a tessitura necessaria, i castagni pò esse misure.

Fatemu u zucchero è hà coperto u vulcano da l'esternu, stendu candy è i frutte restu. Caramellu rossu funnamentu in un micru è spedinu nantu à carta per foglie, caramelu friddu in u centru di a bocca di u vulcano chì simulava a lava.