Hè cànicu cuntagenutu?

I malati oncologici, sicuru, sò unu di i più grechi, misteriosi è difficili di trattà gruppi di malatie. In questu quistione, i spicializati sò spessu appiegati se u cancer è contagiosa è cumu si trasmessa. Spécialmente numerosi di questi dumandati risposte quandu quì in i media da novu hè una nutizie nantu à a cunferma medica di a natura virale di e patologii oncologici.

Hè u cancer una maladie contagiosa?

Infatti, i periodisti sò sparte distrughjenu i fatti significativamente in favori di tituli catchy.

U cancer ùn si pò micca cuntaggiu, ùn hè micca un virus chì pò esse trasmessi da avè, fecal-orali, parenterali, sessuale è di alcuna altra ruta. Inoltre, a malatia sottumessa ùn ponu esse infettata da u cuntattu direttu o indirettu, ancu un zitru venutu micca acquistatu una malatia oncologica da a mamma.

Hè nutate chì l'abilità di tumuri canceriscenu per trasfurmà da una persona à l'altru hè stata studiata per un longu tempu, da l'iniziu di u 19u seculu finu à l'oghje. Duranti stu tempu, parechji esperimenti interessanti anu realizatu, cunfermendu l'assenza di infizziunà di e dolce oncologica. Per esempiu, u duttore francese Jean Albert subduquituitu à i voluntarii i tessuti tritati di un tumore malignu di a glàndula mamaria. Ùn ci era micca cunsiquenzi negattivi per u sperimentale o u duttore, salvu a dermatite à u situ di ineziu, chì si sviluppau da parechji ghjorni dopu.

Un esempiu simili fu fattu in i 70 di u XX sèculu da i scientisti americani. Voluntiri pruvò l'impiegazione di tessuti di u cane di a pelle, in u locu di l'injezione, cum'è in u casu di l'esperimenti di Jean Albert, solu sviluppau una piccula inflammazione cù un solu paci.

E ripetuti attempte di infectà e persone cù neoplasmi maligni finiscinu quandu anu devenu cumu a manera chì refuta ghjustificà a teoria di a infeziosia di u cancer.

In u 2007, i scentifichi in Svezia cuntonu un analisi statisticu, durante u quali e pussibbilitati di u cane anu investigatu da u sangue. Trà 350.000 trasfusioni, in u 3% di i casi, i donatori hè stata diagnosticita cù diversi forme di cancer. À u stessu tempu, nisun destinatariu hà suffertu d'un tumore malignu.

Hè u pulmunale è u canigliu di a pelle contagiosa à l'altri?

L'aparicio di neoplasmi in u tissutu pulmunale pò pruvucà u fumu di tabacco, inhaling sustanzi tossichi è esposizione radiation. Infezzjoni cun u càncanu di e vetri hè impussibile cù qualsiasi mètudi dispunibule.

Malignanti tumuri di a pelle scalunate in u fondo di a degenerazione di moles melanoma- periculosi . Chistu pò esse per una speranza eccessiva longa sottu ravioli ultraviolet, danni meccanica di nevi. In cumunioni, e lassus di a pelle ùn sò micca trasmessi à l'altri populi.

Hè u cancellu di u stomacu è u rectu cuntaggianu?

Cum'è cù e situazzioni supra, i tumori di qualsiasi organi di u sistema digestivu ùn sò micca infittivi. A sò apparizione è u prugressu pò causà a malatia crònica di u viaghju gastrointestinali, a dannu tòxica longudu, traumu mecànicu. Hè nutata chì in a maiò parte di i casi, i veri cause di u cangeru sò micca sanu sanu, ma in a so safety in terms of transmission from una persona à l'altru pudete esse cunfidendu sanu.

Hè u civiu di u fieru cuntaggiusu per altri?

Hè tìpica, stu tipu d'oncologu si faci in e persone chì abbiananu i prudutti alcoolichi è in u telone d 'una cirrosi longu di u fianu. Spessu, questa forma di cancinu si combina cù l'hepatitis B o C in una anamnese, ma questu ùn ùn nè micca indicatu a natura virali di a malatia.

Cusì, u cancer ùn hè micca una patologìa cuntaggiosa. Per quessa, e persone chì anu soffrenu di tumuri maligni avianu a manteniri, senza evità.