Meat broth

Ci era questu tempu chì l'omi ùn sapianu micca tutti l'sporti muderni è si sò cunforme cù una sola cosa - "Cursi per un mammiferu", o, perversi, da ellu. In u risultatu, a persona passava assai forza fìsica, chì di sicuru avissi avutu a compensarii. Questu cumpensu puderia esse un calzu da u stessu mamut. U tempu passava, u mammutiu rimpiazzatu l'uve u altri pezziunanti, ma u corpu umanu sempre hà sempre sempre avè necessariu di mancu carnale.

In seguitu, u cuntenutu calanicu è u valore nutrizionale di i cordehi di carne ùn hè micca interrugatu (per esempiu, u brou valeur conteni circa 60 kcal per 100 g di pruduttu). E ora avale fanciuti di i brode di carne ùn sò micca picculi. Dopu tuttu, ùn pò micca solu un platu indipendente, ma dinò cumpensu parechji autri, è custituiscenu a basa di a preparazione di zuppi è salsi. Mentre chì i nutizzionisti palesanu di u danu o benefiziu di i pani di carne, avemu da uttene à preparalli cose à tutte e regule di l'arti di a cucina.

Cume foglie u caldo di carne?

A ricetta per u brou di carne, prima di tuttu, depende di a scelta di carne. In pratica, ci sò dui modi principali: biancu (caldu prugno) è rosso (caldo marron). Sotturverà e brode di carne pò ancu esse u bone (da l'ossi di carne) è carne (da l'osse è carne).

Fighjemu in parechje opzioni per fà u brou di carne. Prima di passà à u caldu di u mare.

U calcariu

Per via di l'altu cuntenutu di a gelatina di l'ossu, u caldo di u mare ci dà un sabore spéciale. Per fà un calore riccu, pudete taglià l'ossi prima di acchianari dui o trè volte in acqua fridda, è in a variante ideale più - pò ancu esse arriccati quasi 10 minuti. Dopu aghjunghjendu in una pienza, pour acqua fredda (1,5 litri per 1 kg di ossi), cupria cun una tapa è falla ferra. Dopu avutu fogghiu, rinfriscà u focu à u minimu, u calchinu di carne cresce "languidemu" è a cresce a rinfurzà sempre a scumatura è u grassu da u calchinu. In a seconda opzione, ùn pò micca significativamente di reducirà u calore è sguassate contru sempre a grassu è l'scuma.

Quantu deve coceranu cum'è un caldo di carne? Se utilizate l'ossa di corda è a vitedda di furmagliu, u tempu di coccu serà di circa 5 ore. A vitedja è a salchicha - si cocenu da 3 ore. A coccia larga hè contraindicata per i corsi di carne. u gustu pò succorsari. A almenu una ora, mette e ligumi è u sali di u calzu. Cumu aghjunghje un aroma à u vostru caldo.

Meat broth

U caldo di u carnale è carne di cibo hè da manghjà cum'è u bone. A diferenza hè solu à aghjuntu di un pezzu (o pezzi) di carne. U tempu di coccu di stu caldu hè determinatu da a dulcezza di a carne - se a furchetta vene in facilità in e fibres di a carne, in u caldu hè prestu.

Per i calde cose bianchina, un pezzu o scapula hè un ideale. Per fà preparà un caldo di carne russa, u colpu di carne è bone anu pigliatu. Sittite a carne da l'ossi, fretti un pocu, aghjunghje l'olii in tagliu, fassi presu à l'altri 10 minuti nantu à u focu, fate mette in una puchina, aghjunghje spices à u gustu (pepite, sal, foglie foglie), fate fassi è fate a circa 5 ore. I prudutti di manna russa (marroni) sò più spessu usati per preparà e salsi per platti di carne.

Parechje persone anu una quistione di questu - quandu avete bisognu à u brou di carne di salsiccia? I purci di carni sò megliu salati 1 ora prima di a fine di a cucina, cusì a carne pigliarà esattamente quandu u salitu chì deve bisognu. Sì di vaghjimu avete manghjatu u brou, poi piglià un pocu di granu di rossu, attaccàla in un pudutu è mette in u calf per 40-60 minuti. Rice hà da avè assorbutu un surplus of salt. Ma puderete capisce chì u caldu hà versatu in nuvole. Sì avè bisognu à alleanzi di u brou di carne, poi frutisce una piccula parte di u calchinu à a temperatura di l'ambienti, aghjunghje l'ovu biancu oghje, fracce è fremu in u caldu. Fate ferite è feritu via gasa.

Calci di carne per i zitelli è i zitelli

Una mansión solu hè un caldo di carne per babies è zitelli. Parechji pediatrici accunsenu chì ùn hè micca necessariu introducir un caldo in a dieta di un zitellu prima di dui anni. È i zitelli cù reazzione allergii, i caldi sò contraindicati in generale. Ancu parechji parenti sò da cumincià introduceru u caldo di carne in a dieta di i so figlioli per annu.

Finu finu à quandu, assai ùn accunsenu micca in l'opinione - u brou di carne aghja più benefice o dannu. In certi casi, i caldi ùn anu micca nuddu benefiziu, perchè cuntenenu assai pruduttivi sustiniti chì stimulanate a produczione di zuccheri digestivu, per quandu e malatie di stomacu ùn sò micca stati calde. Per riduce a "nocività" cresce u brou è diluce cù l'acqua in una ratio di duie à unu. In ogni casu, tuttu hè prestu à a moderazione - u megliu amicu di u cunsumu.