Ramelli di cunzzione di rini satini

I Floristeri Moderni ùn sperimentanu micca solu cù fiori, ma ancu cù materiale auxiliare. Quì tuttu vai in cunsumu è ghjucarii belli, è ogni tipu di tessili è perdi. Ma i più belle sò i prudutti di castagni di ciuveti di satini. Questa hè una tecnica novu novu chì vi permette di creà cumunità di l'alte luxe chì si piacenu à a folla per parechji anni. Questa cosa strana ùn hè micca truvata in una vendita aperta è hè generale per l'ordine. Molti artighjani offerta i so propiu classi maestri per fà un pruduttu di castageti è di cilesti.

Chì hè u sicretu?

U «chip» principali di un ramu tali hè fiori creatu da cintes satin. A basa di u bouquet hè un pudbuketnitsa ready-made, decorata cù e ligne è fathin. A gastu di e tappe in un articulu such fattu artighjanatu hè grande abbastanza (circa 40 metri d'una tape à l'anch'elli di 5 sm), per quessa a tela hè cumprata da tutti i zitelli. I rosi chjappi sò imbullati à u quadru in a forma di un hemisferiu cut in plastica. I fiori sò fatta da parechji tecniche, perchè ogni maestru hà un stilu persunale è avvicinamentu. U core di u fiore pò esse di una tela righetita o tanti rami chì imminiscenu perle.

Ogni rammaghju di sposa di una sposa da i cazzi hè realizatu indipindente è pò cumprendi fiori di tanti formi è culori. Per continuà u tema di fiori artificiali, pudete puru ordene un boutonniere per u groom, fatti in a stessa tècnica com'è u bouquet. I vantaghji principali di i prudutti spiciali sò:

In più di u tecido per l'arrabbiunarii, i brocche, tote, i farfelle artificiali è ancu i furchette sò usati!