Cunflimenti à u travagliu

"A vita hè un cunflittu infinitu. A ghjente ùn ponu esse avoidati, ma puderanu esaminà "- cusì u famusu psicologu americanu B. Lana hà cunsideratu.

U cunflitti à u travagliu sò assai cumuni. Forsi, ognunu hè familiarizatu da a mancanza di capiscenu di i culleghi, di e diffirenza è di cuntraddizzioni in u travagliu colectivo. Ogni noi avemu aduprà una situazione cum'è una volta in a vostra vita. Ma ùn tutti ùn sapanu cumu setticà u cunflittu à u travagliu, cumu fà cumportanu è cumu per sorte da a situazione attuale.

Allora, per cumincià, hè bisognu di capiscenu, chì esaltà propugnate l 'incontru di i culleghi. Alas, ci sò parechje mutivu di cunflitti di travagliu:

Qualchese cunflittu cusì complica a vita, perchè deve esse diretta. A soluzione di cunflitti à u travagliu ùn hè micca solu una materia di u gestore di u persunale, ma di u dirittore stessu. U so drittu direttu hè di creà una atmosfera chì i cunflitti ùn multiplicate micca cù una grandezza veloce. True, micca ogni capi sapi comu risolviri u cunflittu à u travagliu.

Eccu alcuni consiglii per evitari di u cunflittu à u travagliu:

  1. Quandu avete un postu di travagliu, capisce claramente a vostra responsabbilità. Pudete imprettà a description of job.
  2. Ùn darete una ragione. Per travaglià in modu responsibile, ùn esse micca tardu, sia educatu.
  3. Sè i punti di vista ùn anu micca truvatu, eseguite u interlocutore è cun tranquillamente espresione a vostra opinion.
  4. Ùn mordisco!
  5. Sè avete avutu l'ànima o dislike per voi, stà la tranquillità è cura di i nostri nervi. Tratate d'ironisa i tarrizzi di i culleghi.

E si avete un cunflittu à u travagliu?

È sempre megliu per evitari u cunflittu. In ogni casu, se l'incidentu stillu fattu, hè bisognu di travaglià u cumportamentu ghjusta. Eccu alcuni directri sempiteri per risolviri u cunflittu à u travagliu:

Se vulete, pudete sempre truvà un cumprumissu è ottene cumprimendu cumuni: eliminendu e cose di disputi è disputa, hè favorevule per risolviri u cunflittu. È ùn si scurdate micca chì ancu un munnu primu hè megliu da una disputa.