Cumu survigliu a morte di u maritu?

Perchè i vostri amanti hè scanti. Sembra chì a porta hè di circa à apre, è ellu parechje novu nantu à u limitu, è, cum'è sempre sollente, cumencia hà da cumu di qualcosa di qualcosa. A manu a volte alcuni righjunghja per u telefunu, ma u numeru familiar ùn hè mai accessibile. U voce chì si furmaru in l'anima, cum'è un rompecabuzzu, chì hè stata tolta da una sola figura, è ùn maiarà rinvivitu à u so postu abbitatu. È l'unicu pensamentu chì pridani constantemente in a vostra testa hè cumu ùn esce per esse bortasu, ogni volta da tornà à un locu vacante, quandu ùn hè più chistu? Sta cundimentu pò durà duratu assai è causa una varietà di malatie di l'anima è u corpu. Ma a vita dopu a morte di u so maritu cuntinueghja! Avete bisognu di piglià è vede u mondu cù l'ùacchi diffirenti.

Cumu surviglià a morte di u to maritu amatu?

I primi ghjorni per pruvà à calviri stessu è pruvate à esse stufrittu ùn hè micca sensu. A psychique hè dispostu in tale manera chì "qualunqui inhibition" hè attivatu per qualchì stress. Questu disconnected from u mondu esternu esternu hè necessariu per u corpu per mantene a psique sana. Ma u funerale è u funerariu sò in tuttu, tutte e certificati di morte sò riuniti, è a vedova principia à pensà à più per viaghjà di a morte di u so maritu. I medicazione chì sò stati disinati per affucallu u dulore per a prima volta hà diventendu annantu à a periculiali, è a donna chì perde u so amatu hà bisognu di ricuperà u so destinu novu. Aduprà sta succorsu per u sustegnu di l'amichi è di a famiglia. Ma succeu chì nimu hè in u circondu è ùn ci hè nunda à nimu per u spalle di perdita. Cumu trattà a morte di u vostru maritu? Per questu vale degnu di sente cunsiglii:

  1. A più chjucu chì deve esse fattu hè di mette cun ciò chì era successu. A natura umana tenia propria liggi. Ci sò parechje ghjente prima, altri dopu. Ùn importa micca quantu era ghjustu d'avvienimentu chì un omu chì hà amatu ùn sarà vicinu, hè bisognu di guadagnà forza è cumincià ogni ghjornu cù e parolle: "Quellu chì pò esse, chì ùn passà micca. U so maritu pò micca turnà. Ma quì aghju cunghjuntu un pocu è si riunite.
  2. A morte di u sposu hè una scusa per pensà à cumu viaghjà "per ellu stessu". Hè necessariu di cumpagnie qualcosa cù u voitu chì hè statu furmatu in a vita. Avemu bisognu di capiscenu chì questa hè a so vita hè statu cututa, è a vita di tutti l'altri hè cuntinuata. Per abbandunà in memoria, ci hè solu bisognu di ricenti boni è amori. È cun elli, hè impurtante ogni ghjornu per godighjà a vita chì hè stata postu di a partenza di u maritu: l'ochju chianciante, rustling leaves in u ventu, un libbru interessanti, etc.
  3. In a question di manera di surviglià a morte di u maritu, i psicologi ùn anu cunsigliatu per distracted da carità è di i boni pratichi. Pudete truvà e so veduvi chì solu perchè pocu persu un anu amatu, è aiutanu à turnà à i pedi dopu a perdita. Pudete scrive e carte per quelli chì avè survivatu à u dulori, sustene i persone chì sò in l'uspidale o impegni a creatività. In altri balli, ogni attività deve esse guidata à creà, è micca destruzzione, una persona cun pensa ste constante di a so perdita.
  4. A regula principale chì perde un cuniadettu ùn hè micca per entra in un sè stessu. A solità hè utile si ùn abusere micca. Oghje, ci sò assai posti induve pudete avè amici novi, in silenziu "slutaghju in e persone" è ùn temeranu micca à a cundanna fora. Avè una speranza impalpable di a famiglia, pudete paralizà cù parechji parenti.

A sustegnu per l'amori hè di grande impurtanza per quelli chì anu apprezzatu a dulori di perde un omu amatu. Ma ancu cù l'aiutu, ogni donna ùn pò esse risultati rapidamente da l'esperienza. In certi casi, a transizione à una nova vita durà almenu quattru anni. È in questu pianu ùn hè assai impurtante ùn mancinu, ma almenu per pruvà à passà in pianu passi. Hè impussibile di esse elettu in elli è u migliori modi - una produzione in i persone. E vanità di eternità aiutà à vedene u cuntenenu u vostru locu in stu mondu. Puderete in u tempu, sarà pussibule ancu ripastosi dopu a morte di u so maritu. Ma per questu avvene, avete bisognu di u precedente è di l'amuri principali di a vostra vita. Per esempiu, per prumettiscia u vostru còmpiu maritu per ralegri in ogni ghjornu novu. Cignite à Ghjesù chì serà ricordu, è ogni ghjornu per pruvà chì tuttu hè bella è a vita ùn si ferma. I difetti e vede tuttu ciò chì passa in u mondu. Quandu vedanu i lacrimi di i so amori, si trovanu assai malati. Dunque, u megliu chì si pò esse fattu per un omu amatu chì hè stata per esse principiatu una vita differente cù u surrisu.