Autocrítica

U caratteru di una persona hè una struttura di persistente propietate mentale chì determinanu e caratteristiche di i rilazioni è u cumpurtamentu di una persona. In a struttura di u caratteru parevanu quattru gruppi di capacità chì sprimenu l'attitudine di una persona à parechji aspetti di a realtà:

Questi relazioni per una persona sò stati in i forme di cumunicazione, cumportamentu è attività.

In questu articulu, cunsiderà u terzu gruppu di caratteristiche - a rilazioni di una persona per ellu stessu, chjamate l'autorefricana, chì hè spressione da a capacità di valutate soberamente i so azzioni è l'admittenu i sbagli. L'autocrítica hè una qualità utile chì aiuta à i persone per migliurà. Eccu una visione objettiva di sè stessi, chì vi permette di vedà alcuna è vantaghji. In ogni casu, si deve esse ricordati chì l'autorevucazione ùn deve micca fà per Samoyedstva (autucritica excessiva), chì hà cunsiquenzi negattivi.

E persone cù uve autoestimu in a vita di i ghjurnati cercanu evidenza di una bad attitude versu ellu stessu. Per elli, ogni error indica insolvency. Per via di fallimentu o di qualcuna diffiultà, sò diventate è marca di l'usu ("non cumpusitiva", "stupidu", "unattractive" è cusì). Cusì, queste persone in relazione per elli stessi ninnuchja solu i qualità pusitivi è vede sò solu da una banda. In cunziguenza, anu una autucritica excessiva. Sta cundizione favureite sottestimà l'autoestimu, cumu genera un sensu di vergogerie, culpabili è pruvucà a dipressione.

Prufessione d'autore critichi

Pudete evaluà l'impattu di l'autorechica à voi cù l'aiutu di e seguente questione:

Per ognunu di quindici questioni, sceglie unu di i sete tistimonii (1-nimu, 2-micca più di sì, 3-più nè micca; 4-Ùn sò micca sapè; 5-inveci sì, 6-sì più di no, 7-sì) , chì megliu discrivi i vostri sentimenti.

  1. Hè difficiuli per esse felice, se micca riccu, micca bellu, micca intelligente è micca talentu.
  2. E persone pensanu peor de mi si fate un errore.
  3. Sè sempre aghju fattu cose e cose, ùn ùn rispundenu micca.
  4. Un signu di debule hè una dumanda di aiutu.
  5. Sò débile se ùn sò micca successu cum'è altri.
  6. Se ùn ci hè micca manera di fà fà bè, perchè ùn hè micca necessariu indià.
  7. Pò esse cunsideratu un fallimentu s'ellu falendu u travagliu.
  8. Sì i ghjente ùn anu inaccurate chì cunmessu, probabilizare vole chì ùn aghju micca avutu.
  9. Vi staiu stupidu sè stessu perdu una dumanda.
  10. Sì vogliu esse un impiigatu valiu, ùn aghju micca esse effettuatu in una cosa.
  11. Se ùn aghju micca tracciate frames alta per mè, divintarà mediocrittu.
  12. Se a ghjente scopri ciò ch'elli sò veramente, a ghjente averete peor de mi.
  13. E persone chì anu idee bè, sò megliu cà quelli chì ùn avete micca.
  14. Sè u fate un errore, stà malatu.
  15. Se falla ancu parzialmente, perchè per mè, significheghja un fallimentu completo.

Avà calculà i punti: nimu; un puntu; Nimu più ca sì - dui punti; in più nimu - trè punti; Ùn sò micca cunnisciutu - quattru punti; invece sì - cinque puntu; più più cà solu - sei punti; sì - sette punti.

E verificate u cunsiquenza:

È cusì, hà purtatu a prova è decisa quantu sì scritte. Avà hè à voi di decisu d'avè bisognu d'autorechica o micca. Quantu útil è impurtante per voi è i vostri amori hè questa qualità.