Chjesa di u Santu Arcangelu Gabriellu

Unu di i santuali principarmenti di Israele hè a Chiesa Greca Ortodoxa di u santu Archangel Gabriel, chì hè in a cità di Nazaretta . Hè cunnisciutu ancu a Chjesa di l'Annunziunale, un nomu attribuitu per u situ di custruzzione, postu chì u tempiu hè situatu sopra à l'urigine induve l'arcàngel Gabriel hà avutu predica u natuvellu di Ghjesù à a Virgine Maria.

A Chiesa di u Santu Arcangelu Gabriellu è e so funzioni

A chjesa hè ricunnisciuta com'è unu di i più belli è unichi micca solu da i cristiani in u mondu, ma ancu a più comunale à l'Orthodoxo à Arabu più venerable in Nazaretta. I travagli di travagliu principiavanu in u 7 seculu AD, ma hè abbandunatu finu à 1741. Pigliò d'autri 30 anni di custruisce a chjesa.

Durante a visita in u tèmpiu, i pellegge è i turistici sò presentati cun porte è trona, icone, assai di quali eranu pinti da artisti russi. Dintra a ghjesgia, ci hè una atmosfera di pietà, tranquillità è fede. A ragius principali di i peregrinu è i pratichi ordinariu per vene à quì hè una fonti chì hè statu priservatu da l'antichità. Quandu l'abitanti di Nazaretta pigghianu l'acqua da ellu, è cun ellu hà una conversazione trà a giovani Maria è l'arcàngel Gabriel.

Perchè i parrocchieri chì sò stallati prudutti, è per e donne è nene un locu separatu hè attribuitu, sicondu i tradizioni orientali. Tutti pò visitate a fonte in libertà. Puderete cullà una buttiglia d 'acqua, bagnia o beie da ella. Pudete falà à u pozzu per l'antica scala da u dirittu di u nicinu.

A chjesa era distruttiva è riabilitata. L'edificiu mudernu hè cupartu da tè in armenianu, culori turchi è marmurallu. I mura di a parti supratuttu sò imbruttati di frescoes di un artista rumanu, è in a cripta ghjustu sopra u pozzu quistione l'icona russa di a Vèrgine. Ora l'escola ortodoxa lucale hè aperta à a chjesa.

U prete, chì hà fattu una parti activa in u travagliu di restaurazioni, fù enteratu in una tomba vicinu à u muru sittintriunali. U bonu di a Vèrgine Maria ùn hè micca funzione ghjornu - hè solu un simbulu storicu. Circunna stu locu, scrivevanu varii scavi, durante li quali fù pruvatu chì in tempi antichi u bonu era l'unica fonte d'acqua.

Informazione pè turisti

Per avè nantu à a tour, pudete ghjunghjenu ogni ghjornu, solu per i vacanze cristiana. U regnu di l'estiu hè cusì: da 8:30 a 11:45, è dopu a lunch da 14:00 a 17:00. Dumenici, u travagliu di e guida dura da 8 à 3 ore. In u piriu da uttrovi à aprili, u tempu di travagliu hè ridduciutu da 1 ora. Un locu simplici induve sentenzi più forti per i pellegrini è i turisti cume di grandi catedrali. Avèndulu righjuntu u locu, hè necessariu caminariassi in u vicinatu, sviate e scala, perchè a chiesa di l'arcànghjulu santu Gabriel hè distinatu da a so architettura pocu cumuna.

Cumu ghjunghje?

A Chiesa di u Santu Arcangel Gabriel hè in Nazaretta , chì pò esse acquistatu da Highway 60 da Afula è N ° 75, 79 da Haifa . À una distanza di menu di 1 km, hè a Basìlica di l'Annunziu, per quessa, visitare santu pò esse cumminati. Truvà una chjesa hè simplice simplice, perchè si trova in a strada principali di a cità.