Attrazioni à Tel Aviv

Tel Aviv hè a seconda capitale non-ufficiali di l' Israele , induve non solu l'istituzioni statali mpurtanti sò situati, ma ancu assai attrazioni architettonii è culturali. Ci sò parechji antichi munumenti storichi, musei è altre interesse interessanti.

Arrivatu è scurpidendu Tel Aviv, attrazioni, ritratti deve esse tastati da ognuna di elli. Solu da questu modu sarà pussìbule di priservà tutte l'infurmazioni annantu à parchi, musei è sculture.

Tel Aviv hè a seconda capitale non-ufficiali di l' Israele , induve non solu l'istituzioni statali mpurtanti sò situati, ma ancu assai attrazioni architettonii è culturali. Ci sò parechji antichi munumenti storichi, musei è altre interesse interessanti.

Arrivatu è scurpidendu Tel Aviv, attrazioni, ritratti deve esse tastati da ognuna di elli. Solu da questu modu sarà pussìbule di priservà tutte l'infurmazioni annantu à parchi, musei è sculture.

A voir à Tel Aviv à a cità vechja?

A cità hà una storia antica è interessante chì inizione cù l'apparizione di u quartier di Jaffa. À questu tempu - questu hè ciò chì vede in Tel Aviv, in u primu locu. A parte antica di a cità si apareceu in u 1950 è hè stata reconstituita in u 1963. Hè offre una vista incantevuli di a baia di Jaffa è un panorama di tuttu di Tel Aviv.

Caminavanu à i boulevards pavimentati cù cobblestone, à l'ombra di l'arburi, una di l'attività favurita di i turisti. Tali pathii i purtò à un paese d'artisti, artighjani è di galerie d'arte.

In u quartu ci sò rattelli cù tutti i segni di u zodiacu, una tenda chì vindia vinu da una cantina privata è un aranciu aranciu, vicinu à chì si ritene perfecci. À u quartieru di Jaffa hè interessante per camandà in u ghjornu è in a notte - a principale hè di vende sapienti còmili.

A voir à Tel Aviv - musei

A ricerca culturale in a seconda capitali di l'Israele hè difficultificà senza ellu à i musei. Di tuttu u settore ùn devi esse postposta in l'altri i seguenti musei:

À l'attraversu culturale deve esse attribuita è a galeria di Frank Meisler , chì presenta opere d'oru è argentu. Molte sculture sò moviri, chì face una impressione indelicabile.

Attrazioni in Tel-Aviv - Parchi

Soluzione a quistione di ciò chì vede in Tel-Aviv da u mondu, hè bisognu di attentu à i parchi, chì in a cità hè un gran numaru. Frà quì sò i seguenti:

  1. Unu di i lochi preferiti di i turisti è i pupularii hè u Parcu Yarkon , situatu à u fiumu di u stessu nome in u nordu di a cità. I so attraversu principalmenti sò: un giardinu botanicu, un giardinu di i piedi in u stilu Japanese, a cità di i zitelli, a racina d'una uccella "Tsapari" . In l'estate, l'attraffiu di acqua abbitanu in u parcu, è parechji festivals è cuncerti sò cuntenuti.
  2. I fancianti di l'animali ùn anu micca passatu à visità u Safari Park durante un longu tempu, chì si trova 20 minuti da Tel Aviv. Eccu a più grande è più diversa di racolta di animali. À u stessu tempu, u parcu hè travagliatu nantu à a ripruduzzione è salvata di parechje spezii chì sò in prossime di extinzione.
  3. Per i zitelli di tutti l'età, un panzuninu predilettu seranu u parcorsu di divertimentu , rinumatu in tutta l'Israel è fora. In u "Parcu Luna" ci sò attraversu, da ellu quandu ùn hà micca stanu maiò in i zitelli, ma ancu in l'adulti. Quì pudete passà u ghjornu sanu, perchè, sensu famu, pudete andà à alcuna cafe.
  4. U Parque "Mini Israel" salvarà quelli chì anu pocu di vacanze, è parechji più vallati ùn sò micca inspeccionati. Hè divisu in 6 settori, quellu chì rappresenta una zona di Tel Aviv. U park hè situatu vicinu à Ben Gurion Airport. Hè sorpresa, i figuri di l'animali, i persone è u trasportu sò muvimenti.
  5. U Rothschild Park hè un santu di un territoriu elite è bonu prudutttu nantu à quale ci hè una cripta di a coppia Rothschild. Questu postu hè pensatu per caminari paesi in fonti maravigliosu, arbusti arbusti, foglie artificiali cù pezzi boni.

In a vicinanza di Tel Aviv hè un parc unicu unicu "Cesarea" , in quale l'oggetti archeologichi sò situati à a prufundità di u mari. Hè state apertu in u 2006 in u situ di l'antica cità palestina di Cesarea, chì fù abbandunata centu anni fa. A infrastruttura di u park includenu una spiaggia di mantene, un anticu portu funziunale, una parte sottu.

In i ruini di l'antica cità, ci sò e tene cù souvenirs, affitti, cafe è ristorante. Quelli chì sò maestru di scubadiu pò vede installazioni portu anu da battante, navi e altri 25 siti storichi. Per un buceo, ci sò quattru stazioni equipati di tuttu ciò chì voi bisognu.

Stiche architettonici di Tel Aviv

Hè necessariu ad accuralli à quessa, arrivatu à Israele, Tel-Aviv , i posti chì si trovani à ogni passatu è sorpresa di turisti. Hè pussibule designate immagini architettoniali basi di a cità:

  1. Centro Azrieli , cunzistenti di trè grattacieli (round, rectangulare è triangulare). Cio nettu chì a torre torna hè a più alta in a cità (l'altitudine hè 187 m, a torre hè di 50 piani). Hè nantu à questu hè un piattu di observazioni chjusu, da quale a cità hè visibile cum'è in a palma di a vostra manu.
  2. Caminate per a cità, andate à a Casa-Pagoda , custruita in u 1925, chì aghjunghjenu diversi stili d'architetti. A legenda dice chì hè stata adupratu per i vagarii di u clienti, chì parechji volte cambiò l'architetti, cusì venerò un edifici di quattru stori, induve cada pianu porta elementi di un certu stile architetturale. U nomu di a casa hè stata à u tettu, custruitu in stile cinese. U bastimentu hè cèlebre per u fattu chì hè stata installata u primu ascultore in a cità.
  3. Capace di turisti surprisa A Porta di a Fede in a parte antica di a cità, creata da a strisera di Galileu è decorata cù l'imagine esculpita.
  4. A funtana "Signs of the Zodiac" , situata in u quartier di Jaffa, hè digià detake. A longa tradizione hè di scorri una munita in a soia è fate un desideriu, toccu toccu u so sinu sculptured.