Masirah

Masira hè a più grande isula in Oman . Hè una veru isula dissirata cù una costa orizzontale chì face venti forte di u Nordu, è una custiera ovestata abitata cù bassi è salti di salatura. I so piaghji desertivi è vita interessanti anu atraientu i turisti anu più in i tempura recentemente. Masira hè un paradisu per i surfisti.

Situazione geografica è clima

Masira hè a più grande isula in Oman . Hè una veru isula dissirata cù una costa orizzontale chì face venti forte di u Nordu, è una custiera ovestata abitata cù bassi è salti di salatura. I so piaghji desertivi è vita interessanti anu atraientu i turisti anu più in i tempura recentemente. Masira hè un paradisu per i surfisti.

Situazione geografica è clima

L'Isula Masira si trova a 18 km da u cuntinente in a costa est di u Sultanatu. In i platti lucale, pudete truvate l'acqua calmare è l'onda. A durata di l'isula hè di 95 km. A populazione di Masira hè stimatu in 12.000 pirsuni, principarmenti viviranu in u nord di l'isula. U clima in l'isula hè abbandunatu, cù i stati caliani è i calde. A precipitazioni hè sparta, è si eranu principarmenti di frivaru à aprili, è in a stagione di monzone di ghjugnu à aostu.

Attrazioni

L'Isula Masira attrae turistere cù a so bellezza naturale. Ùn sò micca castelli è forts antichi, ma i viaghjatori di curiusità trobaranu ciò chì vede:

  1. U Mont Madroub. A so alte hè circa 300 m.Sè s'arrive à u cima, po esse apertu una bella vista, assai turistere facenu ritmi nantu à memoria.
  2. Museu di natura salvatica. Hè situatu à a cità di Marsaïs. Frà l'espurtazione sò parechje spezii di pani e parechje tortulare rara.
  3. A zona di i turtles. À a costa orientale hè l'occasione di observe turtles sughjendu u ova è i capelli novi nascuti.
  4. Occhi rari. A più di 300 spezie d'occhi vivenu nantu à a costa ovestore di Masirah, induve ancu pudete amparà i flamingos.
  5. Beaches. I fancianti di u surfing è di l' scogliu si andate à a costa orientale per cavallu nantu à l'onne grandi è vistanu boni arfogli. À a costa uccidentale, quelli chì vulianu a pace è a relaxazione fermanu. In Masire Ci hè parechje platti salvatichi induve si pò stà in paese è silenziu.

Hotel è ristorante

L'alloghji hè disponibile per qualsiasi budget. Pudete stà in un di l'albergue o in l' albergo :

  1. Masirah Beach Camp. I caseri sò cum'è e caldi, ma quì sottu sò quattru banali è tutti i servizii necessarii. L'hotel si trova nantu à a costa.
  2. Isola di Masira Island. Situatu à a spiaghja, hà una piscina, piste di tennis. L'hotel hè direttamentu vicinu à a Muscatu Fauna.
  3. Danat Al Khaleei. In questa istituzione, ci sò creati cundizioni eccezziunali. I cammelli sò furnuti cun facilità moderni è sò bè ​​appicatu. Danat Al Khaleei hè ghjustu nantu à a spiaghja, l'amatori di i vacanze di a spiaggia pò avè un bonu tempu.

Ristoranti indiani, pachistani e turchi e innumerabbi cafes offerenu cibbeci di gastronomia è e bevande. Per esempiu:

  1. Masirah Beach Restaurant. Eccu, a cucina localu hè culuratu nantu à u focu aperto dirusta in a spiaggia.
  2. Dana. Hè un restaurant internaziunale. Pudete pruvà platani Omani , Cinese è indianu.
  3. Café in Masira Island Resort. I amate di u dulce ricevenete assai piacevule da a so visita.

Shopping

L'infrastruttura di l'isula hè ben evolutata, ma hè cuncentrau in Ras-Hilf, induve ci sò i stati lucali è i picculi superiore, farmarii.

L'abbitanti di Masirah sò impegnati in pescaghji, cusì l'isula hà assai mercatni di pesce chì pudete cumprà cusgadie frescu.

I servizii trasporti

L'unica trasportu pussibuli nantu à l'isula hè autentica . A prisenza di un caru hè micca solu a manera più veloce di u viaghju, ma dinò l'oppurtunità di esplurà in modu indipendenti l'isula, visitando posti interessanti.

Cumu ghjunghje?

Ci hè solu un modu per arrivà à Masirau - hè un ferries da u portu di Shannah.