Home made white

Belyashi - cibo, sicuru, alta in calori, ma assai gustoso. Comu accuncià à Belyasha in casa, vi cuntene d'stu articulu.

A ricetta per a belaya con carne

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A preparazione di bianca in casa principia cù a preparazione di a prova. Per fà questu, mischjà kefir cun u latte, aghjunghje ose è tutte sse babbu cun un halo. Allora pozzu suttastru, zuccaru, u salinu è remichendu. Pianu pianu à a farina. A pasta ùn sia di sorte. In fine, aghjunghje pocu lentamente l'oliu vegetale è imbulighjà. Cumpigliemu cù un napkin, è avemu a preparazione di riimpliamos: chopè a cipudine. È chì u furcatu hà sfurtunatu più jugoso, hè pussibule di passà una parte di cipudine in un rossu. È pudete torce nantu à un macinaggiu di carne. Emu combine carne piccata cù cipolla picata, salitu, pepite. Ora facemu formi Beljashi: divisceremu a pasta in 4 parte. Ogni chianchulu hè furmatu in un fasciu è a divizeanu in pezzi. Ogni chianchera hè diventata in un pastu flat, putemu metterà u riposu in u mità è fate a belyash. Pudete lasciate u mezu apertu. In a padedda per l'oliu di girasole (billet sò in a meza d'oliu) è fretce a salvacea finu à culatta.

Chjami lolii bianchi - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In un kefir calduzzu calzorivi, pour soda, è di sali. Stracciannu è 5 minuti à stà. Poi pour a farina tamanta è aghjunghje. Hè a sorte di a pasta di pancakes. Chop a cipolla è aghjunghje a carne piccata, salitu, pepite è cunglite. Aghjunghjite a carne macinata in a pasta è stitch. L'oliu nantu à a padedda, fretce, dissocia una pasta di spoon in una padedda. Frittu da i dui banchi finu à culisée.

Belyashi da a pasta di levadura

Ingredients:

Per a prova:

Per ripiendu:

Preparazione

In acqua calidez, aghjustemu u zuccaru, u levitu è ​​funnamente. In u mistu risultatu, cacciammu circa un terzu di a farina è mischjà a massa finu à uniforme. L'opaca rimanenti hè permessu di vede in 20 minuti. Allora aghjunghjenu a salazione, cernigliavvi a farina restante è mischjà a pasta ferita, aghjunghje l'oliu vegetale è stitch. Posa a pasta cun un prugnu fogghiu è si stalla à fà 1,5 ori. Quandu vene nantu à 2 volte, l'amu piacià cù e nostre mani è dividite in parte à e parte. Forma furmagliu di e cose. Per u riposu, a carni cù a cipolla hè torciata da un macinatu di carne, u sali, a pepite è fracciate. In u centru di ogni cìtimu pusemu un stuffing. Connettu i viti è aghjustate a forma à a belyash. Fry belaya in oliu finu à rosu.