Eosinufili sò a norma

Eosinòfili sò e ciuciuli chì sò cuntenuti in u sangue. Hè rializate una funzione protettiva è sò parti di a formula di leucocita. In certi casi, un testi di sangue ponu dimustrà chì u cuntestu eosinòfili ùn hè micca normale. Chì significà è quale hè chì ghjera dipende?

Norma di eosinòfili cuntenutu

Eosinufili sò granulociti non dividitori. Sò stati formati da a ciuota di a mussa di u sudu da 3-4 ghjorni. Liberazione, eosinòfili liberamente circulate in u sangue, andonu in a pelle, in o piattu GI, o i pulmoni. A durazione di a so vita hè di 10-14 ghjorni. Hè assai impurtante chì u cuntenutu di eosinophilus in i donne è l'omi hè normale, postu chì l'attivita cumminata di l'organizmu dependa di questu. In particulare, distrude l'helmintii è assorbenu cìllli strangulati o particles.

Per vede s'ellu u cuntenutu di eosinòfili hè normale, facenu un test di sangue generale. A lettura di leghje entre 0,5 è 5%. Per sapè chì u numeru di eosinistili, u sangue sianu dispunibile prima di a matina. Ci hè cunsigliu per avè micca per fà esercitazioni fisica pesante è à ùn mancassi mancu a manciari. Ùn hè cunsigliatu per donate sangue per u teste di laboratori:

Inoltre, hè normale per esse l'eosinòfili per passendu un bordu di u nasu. A maiò spessu, stu studiu hè cunnisciutu se un suspettu d'un augmentu di u cuntenutu di e cilesti, postu chì a so cuncurrenza in sputus è mucus da a nasofaringe sò minimi. Inoltre, questa analisi ùn hà mai vidu risultati falsi, è pudete cede micca in ogni circustanza.

Dimissione di eosinophilus in u sangue

A cundizione, quandu l'ammontu di eosinistili in u sangue hè più bassa di u normale, hè chjamatu eosinopenia. A so diminuenza suggire chì ci era una diminuzione in a resistenza di u corpu à i fatturi ambientali. Bastamente, eosinopènia hè osservata in parechje malatie infizziunalità:

I prucessi inflammatorii agghiuncianu pò esse accumpagnatu da a splutazioni completa di eosinòfili in u sangue. Inoltre stu statu pò esse:

Inoltre, u numaru di eosinòfili cresce sottu à a norma cù l'embiu di l'urdinamentu esogenu è endogenu (per esempiu, in a hemolisisute aggiusta, porfirìa, uremic o diabetic coma), duranti i chills, seizures o doloresi gravii di velli di variate tipi.

Aumentatu eosinòfili in u sangue

Sì a quantità di eosinòfili in u sangue o in a mucosa nasali hè più altu di u normale, questu hè eosinofilia. Sta situazione hè osservata in e malatie chì sò accumpagnati da prucessi allergichi. Tra l'elli:

Inoltre, eosinòfili hè in i malati causati da i parasites. Queste sò:

U numaru di eosinufili supra a norma ponu indicà:

Per fà nurmalizà u numeru di eosinistili, hè necessariu identifie a causa, chì hà causatu una diminuzione o aumentu in u so livellu. Per questu avete bisognu di passà un esaminazione exhaustiva.