Felice unitu: Beyonce è Jay Zi sò publicati solu in publicu

Sembra chì in a famiglia di i famosi artisti Beyonce è Jay Z ani un piacè felice. Dopu à u nascita di gimelli, a coppiu hè vicinu è ogni minuti passanu nanzu. L'autru ghjornu, i paparazzi capi à capisce Beyoncé è a so cuniatura in i so cammari, quandu erani crescenu in un di i restaurants di New York, è dinò una visita à l'astri di una festa secular in l'occasion di u novu studiu di Ryan Gosling.

Beyoncé è Jay Zee

Beyoncé è Jay Zee andonu

Questu diurnu, i periodisti di New York anu avutu. À a sera, nantu à e so càmera di Capicorsu Beyonce è Jay Z, quandu surtianu u ristorante populari. U più interessante hè chì u cantante 36 anni in arrivà à l'istituzione micca cù u so maritu, ma hè accumpagnatu da un guarda persone. Malgradu, u celebrittu ùn hà micca scopu di cena sola, è pocu minuti dopu u so maritu anu parechje davanti à i ghjurnalisti. Inoltre, u fattu chì e dui stiletti populi u tempu apparevenu in i locu pùbblicu, nimu hà stufatu, ma l'outfit Beyoncé hà assai persone di parlà.

Beyonce

Comu ha statu nutatu assai volte, l'attrìzia ha vistitu pocu bè francamente. Parechji fanali cridaru l'attinzioni à u fattu chì in u vestitori di Beyonce pudete veddi più vistimenti di più, quelle di quelli chì Kim Kardashian è e so erbi vistianu. U viaghju di u dumartimu à u restu ùn era micca esvenzione, è a stella pope si prisintò davanti à i paparazzi in una figura grisa angulata cù un scogliu profundo è spaghetti. L'imaghjini di Beyonce hè stata supplementata cù un colpu stampatu di legnu di Luigi Vuitton, sandali è sunglasses trasparenti in un corpu marron. In rispettu à u capelli è u maquillaje, u capeddu Beyoncé hè disbandatu, è u maquillaje era naturali. Ma u so maritu, Jay Zee, hè sempre fidilià a so stile. In u restu u musicista hè statu in un gruppu biancu è biancu: una cammisa nè-nera, palletuschi di solda è sapuri bianchi sò stati cumminati perfezonnendu cun una cazulera di cocia negra.

Jay Zee
Leghje ancu

Attendu l'avvenimentu da Ryan Gosling

Oghje, l'attore di Gosling d'Hollywood oghje u auditu cun un novu episodiu di u spettaculu Saturday Night Live, è dopu uttenuta una festa à l'occasion di l'premiere. In u rumore chì pareva una festa di celebriti, una di e quali turnò per esse Beyonce è Jay Zee. Fans di sta famosa coppia, per suprattuttu, anu interessatu in a so aspettazione, perchè in una festa di questu stile pudete diventà liberu è à gustu. Eccu dui paroli ponu esse applicati à u vestitariu di a moglia di Beyoncé. A l'eventu, si prisintò in una camicetta negra cù a scrizzione, u listessu colu di i vetutu, chjappelli di notte insegnanti cù catene è una curta bundonia. L'imaghjini di a stella era supplementata da i cateni massivi è u capicucatu di baseball isra.

In quantu à a so mòglia, l'attrìlla si prisintò davanti à i paparazzi in una camma strappata bianca cù un colpu à longu è un scogliu profondu, chì hà purtatu incù trousers nè di cut-loose. U cantante aghjunghjia una bigulò bianca negra è sandali beige cun u pianu.

Beyonce è Jay Zee participà l'avvenimentu da Ryan Gosling