L'estrema più impurtante hè ricunnisciuta da Jennifer Lawrence

A rivista Vulture, chì cumporta i manifesti di a industria cinematografica, ùn confiare micca i qualificazioni di altre pubblicazioni, compilò a so propria lista di i stili più indispensabile è populari. U risultatu di u primu locu ùn hè micca surprisante à qualchissia, u sicondu annu in una fila hè occupatu da Jennifer Lawrence, quale hè a attrice più alta pagata in u mondu.

Precisione sopratuttu

U metudu di calculà a qualità di Vulture ùn pò esse chjamatu simplicità, i tematichi tùnanu parechji fatturi. Puderanu micca micca solu l'altitudine di e penalità in a distribuzione filmali è a pupulazione, u numaru di "Oscars", altri attributi minuri, u nùmeru di ricerche in a stampa, in e riti suciali è cusì.

Per quessa, sicondu i critichi, sta lista hè una rifarenza precisa di a rialtà.

Leghje ancu

Attributi "attraenti" è attori

Following Lawrence hè Robert Downey Jr. è Leonardo DiCaprio. I cincu sò chjusi da Bradley Cooper è Dwayne Johnson.

À a sesta position Tom Cruise, u settimu - Hugh Jackman, l'eighth - Sandra Bullock, a novene - Channing Tatum è a dèimca - Scarlett Johansson.

In u top 10, sfurtunatamenti, ùn avè micca ghjittatu à Tom Hanks chì solu duplice postu, Matt Damon, situatu à a catorza linea. George Clooney, Brad Pitt Angelina Jolie, l'analista di Vulture aghju fattu solu a pusizione deci, XVII e diciassette. Liam Neeson, Ben Affleck è Chris Hemsworth aghja u "hot" 20.