Curtains per u salottu - i sicreti di decorating the windows in the living room

Un seria dilemma per assai persone hè di sceglie curtains adattati per u salone, cumu si rendinu una funzione significativa. Quandu s'accattate deve cuntribuisce parechje criterii è in particulari u stilu di decorazione di a stanza, u risultatu ùn hà micca fallitatu.

Cunnette di cortini per u salottu

Hè assai impurtante, quandu prughjettanu u disignu di ogni stanza, per sceglie a solu solu di culore. E bellissimi curtains in u palcuscenu devenu accade à l'internu. Per fà questu, avete bisognu à decisu chì parechji curtainsi cumminati: mobili, muri o elementi di decoru. Hè mpurtanti per elettu si i cortini sò in u tonu di un altru disignu o ripete in cuntrastu. Un altru puntu importantu - i cortini sò u funzione funzjonali o decoratore? Frà tutte e cortini neutri, chì sò adattati per parechji interiors, distingenu:

  1. Beige. Questa opzione hè adattata per i sfarenti stili, è si cose perfetta à u listinu urale è biancu. Pudete ancu uttenimenti cortini marroni in u salone per acquistà a cumuzzioni originali.
  2. Tagliolini grisdi in u salone sò adattati per spugliati in una paleta di colore frusto. Pudete aduprà una varietà di lumi e tonalità scura.
  3. E cortini negri in u palcuscenze seranu un accentu brillanti, ma sò neutri, perchè anu ghjunghjenu una paleta di culore diffusa.
  4. Bianco è tutti i so sfumaturi. Questa hè una solu solu per l'interiors scandinavi è i stili muderni.

Sceglite u culore di cortini per u salone hè impurtante per centrà in un nùmmuru di règule impurtanti:

  1. Ùn elite micca e cortini, chì cuntrastanu cù u mobili, ma l'eccezzioni hè dui dui opposti. I diseggiani ricunniscenu a sceglie di canevuli, chì saranu sfarenti di u culore di i muri da a mità di u tonu.
  2. Cumprate curtains chì face cù u grande pezzu di mobili, perchè l'armunia serà creatu.
  3. Curtains verdi in u salottu o altri culori di pastellu creanu una atmosfera di stabilità, tranquillità è cunsulazione.
  4. Quandu usu di drapery cù pezzi addizzjonali di tela, hè necessariu chì u so culore aghju combatu cù altre oggetti in a stanza.

Curtains pisanti in u hall

Per cambioti distinti, cortini sbagliati sò adattati, chì ponu esse cumminati cù un tulume chjaru. Creazione di cumpunimenti uriggini nantu à i finestichi. Purpiarii di notte sò in u palcuscenu ùn sia densu, per chjuderaghju a stanza da livendu lumera di i lanterni, a luna è cusì. Inoltre, anu pussutu pruprietà d'isulanu. Curtains densi per u salone pò esse di satin, velvete, velvogalu o gabardine.

Curtains cù un lambrequin per u salone

U marcatu eleganti di cortini in a parti suprana - lambrequins , chì ùn anu micca una funzione funziunale. Scupraranu comodità, dà bellezza è charm. Curtains classici in a sala cù lambrequins pò splei visibile l'irregularità di i limiti è i difetti da a finestra. I varietà principali di lambrequins sò:

  1. Classical. Un pezzu di tile cullatu di sopra in a forma di dritti, campane, chili è cusì.
  2. Bando. Stu lambrequin hè strudu è densu, è face una cinta di tela chì pò esse cù arnesi, oblicu, rive è arruinati. Una basa densa hè aduprata per a fiscazione.
  3. Openwork. Cù l'aiutu di a tecnulugia laser, pudete taglià parechji dibuscazioni è decoru. Ci sò stati nantu à una cinta adhesiva o suciale tessili.
  4. Buffs. Questu hè un pezzu di tela chì hè ammaata in una certa manera. Stu lambrequin ùn chjusu u apertura di a finestra, chì ùn impedisce micca l'ingressu di lumera naturale.

Curtains in i ghjuvelli in u salone

Stu tipu di cortina hà anch'elli cum'è cuneiforme, chì sò passate per a cornice. Hè carattarizatu da e forme chjassi è effetti streamlined. E curtains moderni in u palazzu di i ghjuvelli si movenu assai in u circondu di a cornice è ùn creanu micca rudu. Inoltre, i cortini sò sicuramenti fissi è eliminate l'apparizione di difetti, postu chì i zuccà sò furmatu. Anjetti ponu esse di diverse formi, di toli è di decorazioni.

Doppiette cortini in u salone

In questu forma, l'impusizione di un tissu à l'altru si usa, chì pò diferenza in texture, color è densità di a materia. Ci hè parechje caratteristiche è anu da esse cunsideratu:

  1. A cullezione di culori di cortini hè simpatica cù u disignu sceltu di a stanza.
  2. A causa di a scelta magica di i diversi tissuti in termine di densità, pudete, se vulete, cambià l'illuminazione è mudificate l'ambienti d'usu di l'umore.
  3. E elegitori cortini per u palcuscenu in u stilu classicu, utilizate una cumminazione di diversi materiali per a densità: luminiscente luminosa è densu scurazione.
  4. Per fassi pò esse installati sti cornisses: tri-rigioni, duppiu è unicu, in quali l'anch'elli di fastening sò colpiati alternativamente.

Stufa di Roller in a sala

U disignu hè assai simplice è, se vulete, pudete cambià a durata di i cortini, imbriccà in un rotulu. Innota chì a so simplicità ùn hè micca bonu per parechje disinni è mudelli avanzati sò un impurtante meccanisciu d'assezzione. Curtains Roller in u hall in un stiletru mudernu sò tali vantaghji:

  1. I disinni sò stylish e puru. Questi cortini sò presentati in una larga scala di culori.
  2. Currier fabricant manipule a suluzione, ma repele u polu.
  3. Per strutture strutture per trattà, solu lavianu cù un ragitu.

Curtains romani in u hall

U disignu di tagliere romane inclandenu canevuli di forma rectangular, chì sò ricunnisciuti per dileggimenti per u meccanisimu d'elevatori è di lampa di lignu, fissi da u situ wrongmente. Curtains simplici romani per u salottu sò adattati per i sfarenti stili, più impurtanti, chì tipu di tùstu è i culori seranu scelti. Ci sò parechji cunsiglii per sceglie e curtains per l'auditu:

  1. Per i chjuchi chjuchi cù un ghjornu di ghjornu insuffosente, deve esse chjappiole di curtains di lumi di colori gialli Se si vulete, ponnu esse supplementati cù una organza trasparente per dà a freschezza di l'ambienti di l'ambienti.
  2. Per e camere grande sò l'opzioni adattati di tela densu è cù i so cortini. Seranu cume una atmosfera di calidez è cunsulazione.
  3. Per aghjunà a fine à u palcuscenu, ponu accuralli taglienti romane cù un patronu chì ripite o parce da a decorazione di i muri.
  4. Per un interuore naturali, cortini fugliati di bambù o linu sò adattati.

Thread cortini di u salone

A solu suluzione originale per a sala di a sala hè a filetta libera, chì sò assuciatu da l'uttene nantu à una sola robba. Ci hè un grande quantità di colori, cusì elle a scelta per un disignu particulari serà facilissimu. I purità di i filamenti in a stanza pò esse aghjuntu à i perni, anchi, grappi è ghjuvelli. I vantaghji principali di sti cortini sò: anu in l'aria, faciule di pulisce, pò creà draperi originali, è sò ancu accessorii. Ùn hè cunsigliatu di utilizà eddi cortini in e camere induve ci sò e zitelli è animali, perchè pò esse sfracciatu.

  1. U filu di cortina per u salottu sò cumu completamenti cù lambrequini, cortini romani è cortini tipichi.
  2. In una sola reta, pudete combine taglienti di culori cuntrastanti, cusì pudete creà versione originale.
  3. Pudete cumprà a porta cù e cortini di fila o fate a partizioni / zoning di a stanza. Hè ancu una opcione appruvata per urganizà un canopy aereo.

Curtains brevi in ​​u hall

Se ùn ci sò micca alcuni esterni, e cortini curtite facenu . In questu casu, vicinu à a finestra, pudete mette u soffiu è a tavula. Hè impurtante decisione chì cortini saranu in u palcusceniu, perchè ogni opzione possi prughjetti:

  1. Inglese. Ci hè una cortina horizontale è verticali, chì sò assemblati cù cilesti, formando pleine sbigliali.
  2. L 'austrìacu. In a maiò parte di i casi, cortini sò strambii è ariani.
  3. Francese. Per u disignu classicu, questu hè un'opta ideale, chì cunsiste parechji volte. Puderanu cumminate cù curtains convenenu è lambrequins.

Cumu si scelta i cortini in u salone?

Per truvà ghjunghje belli cortini chì sughjate di u disignu, è creanu intimità, hè cunsigliu per utilizà certi cunsiglii di designu:

  1. Hè impurtante di cunsiderà a funzione di i cortini, esse, se esse necessariu di chjuderaghju a fiestra da a luce o ùn hè micca impurtante.
  2. Determinannu cumu di scelta di cortini in u palcuscenu, deve prima di calculà a larghezza è a larga di u tile, attentendu à l'altizza è u numeru di corbe.
  3. I puritani sò adattati per u stilu di tutta a stanza.
  4. Pi visualmente aumentà a zona di u hall è aghjunghje alture altirne, muntei e cortini sottu à u limitu.
  5. Sì i limiti sò abbastanti, da rinunzià i lambrequins. A megliu soluzione hè cortina di un mondu per u salone.
  6. Quandu s'imperu a travaglià cù strisce, fate nutà chì si sò verticali, facenu visualmente u sustegnu di u teppu, è i horizontale sò l'effettu contrariu.

Curtains in u hall pè dui finestri

In appartamenti di a pianificazione migliu è in i caseroni privati, ponu esse dui finestri in una stanza. Ci sò parechji alternattivi:

  1. Quandu u ventariu sò situati nantu à dui mura perpendiculare è a distanza entre elli è grande, u disignu di e apertazioni deve esse sianu bè identi. Nota chì a priurità hè a direzzione urientale è a meridionale, per quessa, hè cunsigliu di scelta di cortini di cani friddi.
  2. Idei diffirenti per cortini per u palcuscenu si usanu dui fabulini ghjè vicinu à l'altri. Puderanu esse emittutu per separà o in tuttu. In questu casu, una cornice cumuni hè aduprata, è a cortina ampararà u muru trà u vitru. Comu supplementu, puderete chjuderaghju lambrequins, ligami è altri elementi.

Curtains for a small hall

Per i stanzi chjusi, hè cunsigliu per utilizà ponti di lumi è di u lume chì ùn passanu micca a luz di u ghjornu necessariu per esse expandendu l'espazio . U disignu di cortini in u palcuscenicu di una spina pocu hè fatta secunda per questi cunsiglii:

  1. Hè ricumandemu per utilizà tùgliu chì sò posti vicinu à u quadru, per esempiu, persiane romano. A causa di l'arrangementu vicinu di e cortini ùn limitate l'uparaghju.
  2. Se ti piaci à i classici, anu sceglie un tulume chjaru o cortini di lustru.
  3. Per i chjuchi chjuchi induve a finestra si face à nordu, hè cunsigliu per utilizà a cortina di u lume per u salottu cù l'addunione di lurex.
  4. Scelta di cortini cù un patru, ma evitenà varianti cù mudelli grande. A megliu soluzione hè un ornamentu traslocu pocu pocu chì ùn pesa micca u spaziu.
  5. I decorazioni supplementari è lambrequins ùn sò micca cunsigliatu perchè hanu pigliatu spazi libbiratu.

Curtains in sala cù una porta balcone

Sì a stanza havi un balconu, duvete bisognu di scelta di cortini, è tenenu una quantità di caratteristiche, cum'è un tulu cunzistenti creà un prublema per a liberazione sana è l'entrata à l'estensione. A megliu soluzione hè tutta per una sala cù un balcuni, custituitu da dui foglie. L'opzioni più adattati per chjuderaghju a finestra è e porte: roll, roman, vertical blinds, tulle, dirittamenti è tradiziunale. Ùn cunsigliate micca di utilizà drape, lambrequini, corti densi è pesanti.

Curtains in u palcascenu in a finestra

A stanza cun una finestra di bassa vene un solenni. Inoltre, una gran numeali di finestri provene a presenza di a quantità di luminiscenza, ancu s'elli andà in u nordu. Pensendu à e questi cortini per hang sb en u palcuscenu, avete da cunsiderà cum'è ricunniscenza:

  1. Ogni fascimentu o fogli chì duverebbe appiccicate cù una cortina indipendente cù a cornice. Per a finestri longi pudete aduprà curtains, cortini o opere. Per i finestri standard, cortini cortini romani, austriiani o franceschi in u palazzu sò bianchi è bianchi o qualsiasi altre culore.
  2. In a cornice generale ponu esse situati drapes mediani o cortini. Anu deve esse colpi simmulistichi à u centru di a finestra.
  3. A finestra nantu à a finestra di a baia sò studienti, cum'è e versioni standard, utilizendu un gruppu chì include portiere, tulle è lambrequin.
  4. U cortina pò esse colpi cù parechje cortina per u salottu, per esempiu, puderà chjappà u tulume per u perículu, è cercanu ogni ligumen cù persiane.