Muraya - cura di casa

Muraya - un arbulu impurtante decorativu è cun densu foglie brillanti d'un veru culore verdu, si rifirisce, cum'è tutti i citrati, à una famiglia di rutae. A pianta fiorciona cù fiori bianchi, cunzigna un aroma piacevule, sìmuli à l'arriciu di u gessi. Oval rosse brillante frutta - comestible.

A patria di Murai hè à l'Asia Sudueste, ma pocu fà l'exòtica a pianta hè diventata cum'è una fiore di a casa: l'arbureti freschi è puliate adornanu l'appartamenti, l'uffizii, l'area cumuni.

In più di l'efficacezza esterna, a muraia pussedi boni pruprietà utili: i phytoncides cuntenuti in a pianta, prumove a respirazione, creanu un sensu di vivacità. I pruduce i biscotti sò una fonte di sustanzi biologicu attivi, benefactanti per u sistema cardiovascular è a vitalità. In u Tibet, induve a pianta hè ancu creda, maria hè cunsiderata una strumenta efficace chì rallenta u prucessu di l'anzianu in u corpu umanu.

Comu a cura di u muraci?

Se vulete tene un murai in casa, duvete bisogna sapè cumu nantu à una fiorita.

Muraya hè una pianta unpretentiosa, cura per quale è u mantenimentu in casa ùn fate micca moltu incontru.

  1. Temperatura è illuminazione. Hè abbastanza termofílica, ma ùn pò micca tollerà a luz di u sole di a diretta, chì pruvucà a crematori o chì si conduce à a furmazione di foglie, hè cusì chjaru per piazzate a fioritura in un locu induve ci hè abbastanza luminosa sparta, preferibile in a parti occidintali o orientali di l'abitazione.
  2. D 'acqua. In u tempu di vaghjimu è invernu, a pianta hè regiata moderatamente, è in u periodu primavera è estiu - abbundanza, mentre chì cuntrolla a cundizzioni di u sidu. Muraya hè assai esigenti à l'umidità di l'aria: ha bisognu di spraying regula, pericienta a fiorite hà bisognu d'accumpagnà una chjuchezza da chjuche. In l'invernu, a pianta avete alimentatu cù fertilizante organico è minerale (circa una volta in 2 simane).
  3. Soil and pot. A pianta sviluppa dinò in tesiche spiagge. U locu per plantà muraia pò esse compri pronti (solu per a succulenti), è hè pussibile di cocilu in titu stessu: piglià dui pezzi di bona terra è una parte turba è renda neta. À u fondu di a pianta, hè necessariu di creà una capanna di drenaggiu bastonu grossa, postu chì a pianta ùn si spercileghja stagnazioni di l'acqua in a parti radicali.
  4. Trasplante. S'ellu hè necessariu di trasplante u muraci, dopu cun cura, senza disturbà a capa di terra, cù una pala, siparanu a terra da i muri di l'antica pica è "passanu" u gruppu di a terra in cungliu cù a pianta in crescita in a pate vegetale nova dispostu. Un trasplante annuali hè dumandatu solu per una pianta nova. Se una pianta adulta ùn hà micca bisognu di un spaziu più spaziale, hè pussìbule di cambià a capa di u lattice in a pignatta.
  5. Riproduzione. A ripruzzioni di murai pò esse prodotta da tanniculi è e piante. Per i scogghi stapinti da riezze di più di 1 anni di età sò selezziunati. In u iniziu, u fruttu hè colpi in un vaso pocu cù l'acqua, è dopu chì e razzi sò sbuchjude, pusendu nantu à un pappu d'arghjentu (preferibbilmente ceramica), coperto cù un vetru di vetru da quì - hè stata ottinutu un mini-invernamentu. Cuttings si preferenu esse realizatu à u principiu di u vaghjimu. A pianta riproduce notablemente è e sene. Immediatamenti dopu a cullezzione, i pomi sò in a cassola, è dopu parechji simane inseriti, è dopu à un pocu tempu un furore prudente sò furmatu.
  6. Malati . Muraya ùn hè micca praticà propiu à malatia. A infizzioni cù such pesti cumuni cum'è spider mite , scab, or whitefly sò raramenti, è solu quandu a pianta hè devagliata. Se l'arbre a cumincià da falà da u Murai, indetta a manca d'illuminazione o cambiamenti significati di temperatura in u locu induve si trova. In questu casu, cercate un locu più illuminatu per u fioru è escludene l'effetti di i borchi.

Cu cura cù cura, sta maraviglia partazione exotica hà da piacè cù i so fiori fragranti, frutti rozi brillanti è verdi brillanti!