Balsam New Guinea

À u genus di u balsamanu sò più di cinque centu centetri di e piante, è a più cumuna è a nova balsamine di a Nova Guinea, chì in u pòpulu hà intesu alcuni "cunte". Allora a pianta hè chjamata perchè di l'alta sensibiliità di i castagni caviliti mulitari à u toccu. Variamentu di varià balsam novogvineyskogo attivamente principia in 1972. Questu hè duvuta à u fattu chì i iridiali di a marca "New Guinea" anu un tronu forti, fiori fugliali è fogli, è l'arbusto hè più compactu, chì hè assai piacevule per crede in un appartamentu. Balsam - una pianta sopratuttu forti, è, grazie à i criatori chì creanu l'hibridu enormi colore, hè ancu bella.

Cultivazione

Per u cultivamentu di u balsamale di a Nova Guinea, i persone è e balconi sò adattati. Puderete ancu cultivà à e pastori in l'alte internu, ma solu cum'è annuali, postu chì a furesta di u balsamà hè disastru. Eccetti balsamini di culurite sfruttate in parechji cavaddi è cestini.

Quandu sceglie un paese per u balsamaghju, preferenza per esse dinò à i chjusii lustri è suaves chì assorbanu l'acqua bè. L'excise fertilizante di nitrogenu facenu chì u balsamale cresce assai rapidamente, ma a furmazione di novi fiori frenà considerablemente. In quantu à l'illuminazione, a pianta ùn hè senza sapè - ancu in u cantu più oscuru, u balsamellu ùn morere micca, ma a mancanza di lumicchia averebbe affettivu a fiuritura. Cume più luminosu a pianta riceviarà, u più splendore è più bella serà i so fiori. A tampiratura di a pignatta cù u balsamma ùn deve esse menu di 10 gradi Celsius. Sì u calore hè abbastanza capaci di sopravivenza nurmale, u minimu scrive per una pianta pò esse pernicuali.

Avà infurmatu nantu à l'acqua per u balsamale di a Nova Guinea. U regula principali hè micca di inundazione! À l'estiu, ogni ghjornu, l'acqua di a pianta in porghje chjucchi, è in l'invierno chjodu l'acqua à unu o duie volte 10 giorni.

Tuttu u balsammo di primavera si deve trasplantatu in un pezzu novu, ma u so diametrebre da 2-4 centimetri sò più grande di quellu di u precedente. I vegetali chì crescenu nantu à u balconista pò esse trasplante in a fine di l'estiu. Intra i balmi, a distanza ùn deve esse menu di 20 centimetri, è i collani di a raccitta si deve ghjustu annantu à u livante.

Riproduzione

A natura, a ripruduzione di u novu guarnigia di balsamà ghjè in opera cù l'aiutu di e manni. Ma ùn saria micca fàciule à cultivà una fioritura in questa manera in casa. Di i 10 semen di u balsaminu in New Guinea, solu 2-5 pruvucalli, i pianti giuvani crescenu assai pianu, è spessu murenu senza ragione apparente. A megghiu manera hè di prupagarià i sconti di balsamma di New Guinea. Per fà quì, cortà u cut à levemente sottu u nuddu, sguassate i fondu di fondu, da ghjucani sò stati posti in u terrenu artabatu. Uvizu cù i pianti si deve esse guardatu in una sorda è prutetta da u corrente. Dui simani dopu a nova pianta hà radomu.

Malati

U balsammu regularmente cura per a Nova Guinea ùn duveranu micca eterna, traspurteghja, sguassà e manca da u polu, sguassate fiori secchi, ma ancu cura di a so salute. Allora, u traspurtamentu impropru è u regnu frequente eccessivu pò causà pudè u ragliu di u radicali è ancu i radichi. Ma u più grande u danu hè purtatu da i trè è l' àvule . Queste i pesti causanu e foglie per colapsisce in tubi. Sì a maladie hè accaduta à manifestazione, immediatamenti sceglie u balsamese infettatu. Rinva i fiori è foglie cù una solu solu sapata. À u listessu tempu, fate assai curazioni: ricordu chì u balsu hè "cunte"? Stu mètudu elementariu hè aiutu di disperse da e ticks faciule, ma hè trè travagliu più difficultu. Se a pianta ùn pò esse curazione cù insetticidi spiciali, poi muria lentamente.