Straight Skirt

A moda, cum'è qualsiasi fenomenu di a vita, dependa sana da a vita stessu è règule chì stabilisce un tempu o un altru. Hè dunque, ciò chì pare micca impinibile in u XIX sèculu, diventenu tipicu in u 20, è ciò chì era inacceptable in 20 hà turnatu in tendenzi di a moda di u XXI seculu. Appressu chistu succorsu cù una regula furtiva, longu per u rejetimentu categuricu da i moralisti à u ricunniscimentu publicu. Dopu tuttu, cum'è sapete, prima di diventà un clàssicu, quasi tutti l'opara di l'arti hè statu pruibita inizialmente.

L'origgini di una fasa recta

I fundazioni hè stallatu à u 19u seculu, quandu, da 1820 à u 1830 a fiorta di a donna diventò un vistimentu indipendente. U seculu centu era u principiu immediatu di a storia di una fasa recta, chì si appare à u 1900. Dopu à 10 anni, u famosu prugettu parisino Paul Poirier hà avutu cun un mudellu ristrettu à u fondu. Tuttavia, era difficultu chjamatu convenientu, perchè a donna si stalla limitata in u sensu litterale di a parolla.

Una opción più còmicu è riescita hè stata offerta da u legislaturi di a moda mundiale Coco Chanel è Jeanne Laven, chì offrenu un stilunatu ancu. In i 20, a larghezza di a faldita, chì ùn era micca pricatu prima nantu à u turmiu, righjunssu u nivellu di u ghjinochju. Allora, cù tutta decenadore, i mudelli sò diventini, i più diversi, è occupanu un locu onore di u vestitu tutale di ogni donna, diventendu un oggettu di classici.

A popularità di una regula hè senza cambiu

U più faciule da u puntu di vista di l'stile hè una faldissima nantu à una banda elastica. Hè ancu ricumandate di cose da sè stessu, seguitate i struzzioni. Eppuru, sicuru, non ogni zitella hè pronta per pruvà a rollu di una costura, ma ogni ghjocora ponu vende una cosa cum'è còmola, simplica è funzionala compru in una tenda. Hè fermu solu di sceglie a vostra versione propia, chì pò esse:

A fascia diretta classica hè carattarizata da restraint, refinamento è adattatu per stili cummerciale. Comu regula, hè sbuchjutu, culori debbuli, mantene una serpente è ùn anu micca dittori decorattivu. Hè bisognu à purtassi in bracciale di e donne è di qualsiasi micca troppu domicile à cavallu. U rappresentante tradiziunali di questa spezie hè una falda nera negra, chì, forsi, hè in u vestitori di ogni nella. Dopu tuttu, ogni raghjone ufficiale è u locu, definitu da u codice di u vestitu, invariabilamenti esieblie una cumminazzioni di u top biancu è u fondu foscu.

À u listessu tempu, ùn deve micca dettatu categurichi à sta etiqueta à a officialdom. Oghje, ci sò assai dispunimenti chì permettenu a presenza di tutte parechje di embroideries, disinni, inserzioni chì i diseggiani creanu spicciamenti à ancu in u principale per stà una persunale brillanti. A cosa principal chì sti dettu ùn eranu troppu, è l'imaghjini di l'eleganti ùn andonu in a categuria di u gustu dolore.

Una variante populari, cù un stile clàssica è u stile di moda, hè una falda di denim . Senti perfetta à a figura, sughjendu tutte e curve di e forme, è menu formale. In regula, dopu à u ritornu, ci hè una piccula incisione, chì serve micca solu com'è elementu ornamentali, ma ancu permettenu un pocu facilità. A so unicità ùn hè in u fattu chì, in una cumpratura cù una bagnada è una cintura cintura cintura, pudete micca solu per travaglià, ma ancu per un cafe, u cinema, per un caminu, perchè olii jeans hè abbastanti propiu per a vita formale è di a vita .

Cusì, a fala di cut straight è era restu a cosa chì entra in a main vestibule è faciule ogni picchizza veramente fiminili.