Cume fugliale forcemeat da aringa - una ricetta classic

Ci hè una opinione ch'elli sanu di preparà a schjattannula da l'aringe sicondu a ricetta classica, solu e donne di amare di Ghjuda. Pruvamu a novu a falumpita di sta supposizione è preparanu un fucinaghju chì, sicondu u to gustu, eclissi l'altri platti simili in a cumpusizioni è a modu di coccia.

In a so essenza, forshmak hè un modu di pasta aringa è hà parechji variations. Avemu da cunsiderà l'esurtazione classica di sta appetizer, chì implica l'inclusi à a so cumpusizioni di manzili o carotta.

Cumu prumuttu preparà a schjattina da l'aringa - una ricetta tradiziunale israica

Ingredients:

Preparazione

Quandu preparanu u forschmack, aghjunghjenu oghje di pollo nantu à u focu, dopu à deci minuti, dopu avè zuccaratu, è po accennati cù l'acqua fredda è pulita. Mentre l'ova sò stati coccia, avemu i zucchiari l'aringa, rimèttinu a carcassa da a testa è e cordeuse, la lavamu in l'abdomenu e separate i filettini da l'osse.

A manzana hè scurciata è pelata, è a cipolla da a casca. Staggi di loaf bianchianu pochi di pocu minuti in latti per trasfurzarà. Tutte e cumpunenti preparati sò struciati in una licenzerette o cuttutu assai ligge cù un cuteddu. Hè bellu, se a cunsistenza di a massa ricevene sarà micca uniformi cù aghjunte di e tagliu chjucu di cumpunenti.

Infine, aghjunghje un mantellu rossu, pimentu è salitu à a mischju è cunglite. Finitu perchaku putemu in un pisci o qualsiasi altru pranzu, ci decu decoru cù rami di verdura fresca è pudemu serve.

Forshmack da aringa - una ricetta classica cù zucca

Ingredients:

Preparazione

Prima, taglià a carcassa di l'aringa. Avemu libbiratu da a testa è di l'entratura, è avemu separati i filettini da l'osse. In a cunchiglia, fogghjola i zappunti è l'ovu finu à oghje prestu, è poi chjappu è pulitu. Pettene i filieri aranci, l'ovu è a caruta in a tazza di u blender è a rutina à un state di purée eterogeneu. Allora aghjunghje un mantellu prifocatu, pimentu negru moltu è si ne necessite gustate di u sali, feritu è ​​pò serve.

Forshmack da aringa - ricetta clásica in Odessa

Ingredients:

Preparazione

Comu nant'à u precedente dui ricetti per preparà a spedizione in Odessa, avemu bisognu di "ricercà" filettini d'aringa. Per fà questu, avemu lavatu a carcassa, stalla a testa, sguassate l'insidi, si tagghiau u longu è si separanu u filettu, sguassà tutti l'osse. Scalfitamu puru l'ovu finu à chì pronta, mette in acqua di ghiaccio per un minutu, necevarè è dividite in fondu è in a griglia. Ci bianchi ciuciperti è cilivi di zucchero, salviamu a manufrazione da a pelle è u core cù e manni, cutatu in parechji parti è sprinkle cù u zitellu di limonu.

Cumu combina u filettine d'aringa, cipolla, uva, u biancu u biancu è ghjudizionali u ginger, bruschetta cù una licenzie, aghjunghje un mantellu assai suave (ma micca funditu), pepite negra moltu, tastate u salinu è mischju. Hè megliu se u frenu si ferma parechje ghjorni in a frigoristica, hè infuziunatu è ghjuvatu. A forshmak acabada superimpostu nantu à taglije di pane, tatuatu cù l'andatura di ova è serve.