Reale di Ambohimanga


U Muntiali Reale di Ambohimanga hè unu di i famosi famosi di u mondu di Madagascar , u munumentu più impurtante di a cultura Malgache , un simbulu di l'autodeterminazione naziunale di u paese è di u Patrimoniu Worldu di a UNESCO. U Palmeu Reale di Ambohimanga si trova à 20 km da a capitale di Madagascar, Antananarivo , vicinu à una cità chjamata Ambohimanga.

Oghje, a Royal Hill attrae i dui peregrins, per quale hè un sacru religiose è i turisti, è solu vulete avè un bon restu è un picnic in u senu di a natura in un locu bellu.

Descrizzione di u cumplessu

Ambohimanga - restani di a cità reale, un complexu sanu di edifici, i lochi publichi, siti riligiosi. A cità, chì era a pruprietà di i re di Madagascar è guidà a so storia, da u XVI sèculu. À quell'èpu fubbe assai furtificatu: finu à questu ghjornu sò parechji cunsirvate, porte fortificati (avà erani 14 parte di elli) è di fughji vicinu à a fortizza. Per fà custruisce edifice murtali era usatu, fattu in modu speciale - cunfondati da i biancu. Partinu à i mura di parechji decade di millaie.

U cumplessu cumprendi palazzi custruiti di calcariu è in legno, edificazioni religiosi in quale eranu diverse riti religiose (l'ultimi sò cuncentrati in a parti orientali di Ambohimanga), posti pùblici è tombi riali.

A prupietà vicinu à a tumbera di lignu, situatu à l'orientu di u cumplessu, era una piscina, o megliu - un lago fattu di l'omu, l'acqua chì hà fattu u so cristallu. U reservoir fu addupiratu à i rituali bathings royal - hè struitu chì, sgiendulendu in elli, u reguli hà accettatu tutti i peccati di i so sughjetti.

In u roccia vicinu ad ellu sò stati sculptuti di i dii. U sacru hè immatriculatu di draghenas è i fichi, chì erani cunsiderati chì sò l'arbuli riali in Madagascar di i tempi antichi. In u paese sittintriunali pudete vedere a Piazza di Ghjustizia.

Dentru u cumplessu ritrova in a primavera. L'acqua in issa hè cunsiderata curinga, ma in un tempu quandu Ambohimanga era una furtizza fortificata, ùn era micca cusì impurtante - u principale hè chì, grazia à quellu chì a fortizza puderia sopra un longu assediu, è à u stessu tempu i so abitanti ùn avia micca sete.

U pilastru chì sustene u teatru à a casetta reale hè soprattuttu: hè fattu di palisavarvi è i scentifichi crèdenu chì di piglià à a destinazione, piglià circa 2 mil esclaves.

Hè cresce chì u cullina ricevutu l'statu di un postu sacru in u XV sèculu. Cum'è una residenza reale Ambohimanga esiste da u XVI à a fini di u seculu XVIII, ma dopu chì seguita per esse in l'statu di a capitale religiosa di Madagascar. L'ultimi edifici - altru palazzu è un pabelluni di vetru - eranu stati in 1871. U sacru hè cunsideratu cum'è solu u complexe stissu, ma ancu i furesta chì cresce in u so territoriu è in u circondu. A vegetazione, custituita principalemente di endemichi, hà sempre avutu curazzione è guardata à stu ghjornu in a so forma originale.

Cumu à i monti?

Da Iwato Airport à Ambohimangi, pudete alcuni u carru in pocu più di una ora. Per andà seguite a strada 3, o - in a strada 3 è da nantu à RN51. Da Antananarivo, sti rotulazioni à i turchi ponu puderanu quasi 55 minuti.