Cultura di Madagascar

Madagascar hà sappiutu e funziunalità di parechje culturas mundiale, primarmenti, l'Austronesiani è a cultura di i tribù Bantu. Eccu avete vede una cumminazione di tradizioni è abbitanti di i populi di l'Asia sudorientale, l'Africa è l'Europa. Questu hè dovutu à a storia di Madagascar.

Dapoi u 10u seculu, u paese hà subitu a influenza arabe, i tradizioni musulmani anu avutu propiu largu, ancu chì l'Islam cum'è un nteru ùn ha micca radditivu. Dopu à u XVI seculu, un rolu grande in a furmazione di a cultura di Madagascar hè ghjucatu da i europei, particularmente di i Francesi, chì per un tempu hà pussidutu l'isula. Eppuru, grazia à a distanza da u cuntinimentu, a lingua malgache hà pudendu priservà i caratteristiche di a so cultura univirsitaria, tradiziunali, a tradizione, i costuli è i costi, chì sò stati passati parechji seculi in una fila.

Tradizioni folklori in arti

U Folklore è l'articuli in Madagascar sò evidenza vera di l'identità di a pupulazione lucale. A musica naziali hè una mistura di ritmi arabi, africani è europei. Malgache è in a vita di i ghjurnati truvate un locu per toccu strumenti musicales, canzoni e danze folklori. À u listessu tempu, avemu nutatu chì, secondu a regione di u paese, l'stile di cantu è l'arnesi utilizati sò diffirenti.

Di l'articuli i pezzi tradiziunali più sviluppati. Pudete vede una larga varietà di figuri, màscarti è figurini nantu à i prestiglii di ricordi . Sò ancu felici di fà tessili, tullere cesta, cappelli, utensili di utensili di cucina, ghjucarii, cose da sedia, borda, pruduce l'oru è a zuccarera d'argentu cù pedi preciosi è semipreziosi. Tesi ùn hà micca perditi a so impurtanza per u fattu chì a Madagascar adupamu a so robba tradiziunale (hè chjamatu "lamas") cù strisciati è altri schezi. Da i fibbra di u palme di pappà, i tessuti decorattivi sò fatta - i servitori incù modelli brillanti, reminiscentivi di rivolti di serpentina.

I populu di Madagascar è e tradizione religiosa

Trà e duie decine di naziunalità diffirenti di l'isula, a maiuranza sò malgachi, chì parranu à Arabi, Persiani, Africani è ancu Japanese. I naziunalità sò spartuti in muntagni è quelli chì avianu in vicinu à a costa. Tra l'immigranti pò truvà indi, Pakistanis, Arabi, Francesi, Chine.

A maiò massima di i abbitanti lucali aderiscenu à a tradizione antica è professa u cultu di i so antenati, ie. addeva i primi tempi. Trà malgaie, circa a mità sò cristiani di duminii diffirenti, suprattuttu li Protestanti, anche in i anni ricenti, e cristiani Ortodoxi anu più riunite. U 7% di a pupulazione lucali sò i Buddhi è Musulmani.

Cultura di cumunicazione è règule di cumpurtamentu in i lochi publichi

A lingua principale di l'abitanti di l'isula di Madagascar hè u Malagasy, appartene à a famiglia di lingua austronesiae è hè simili à e lingue d'Indonezia è Malasia. In l'ultimi anni, in cunnessione cù u sviluppu di u settore di u settore di u turismu turisticu in u paese, l'impiegati di issi spazii di attivazione principiatu à studià attivà u inglese è francese.

In tutti i lochi di a vita di u ghjornu in Madagascar, sò parechje tradizzioni è abitudini chì i turisti anu da sapè è fà. Eccu i più impurtanti di elli:

  1. In i posti sacri è in necropolisi hè solu l'abitudine. A menù di portanu l'alimentariu. U dirittu in nisun eventu pò esse micca.
  2. In i posti di culte religiosa, hè propiu di cumportà cun restrizione, purtate a ropa appruvata, rispettu a natura circustanti è i monumenti di l'arti. In tutti i posti sacri ùn avete micca fume, purtate cun voi è manghja purcinu.
  3. Sì stati invitati per una ceremonia religiosa, ùn ricusate micca in modu, hè un grandore unore pè e tradizione quì.
  4. In i riserve, i reguli rigulari nantu à u cunsigliu di a natura sò appiicati, perchè ùn pò micca dannà l'arbureti, i pezzi, u pesciu, u caccia è ancu i animali. Se ci sò dubbî, cumu pudemu è ciò chì pò micca esse fattu, assicuratevi cuntattu per a guida. Se senti a parola "fadi" in ogni cuntestu, significa una prohibizione.
  5. A causa di a diffusioni di u cultu di l'antenati nantu à l'isula, u pòpulu Malagasy incù cura l'animali, crede chì l'ànima di u mortu pò spustà à qualche animali. I rapprisente più venerati sò zebu, crocodile, lemuri è camaleonti. Per fà causà dolce, u culprit hè amiricatu cù punizioni seriu.
  6. Attentu à e viaghju, perchè in Madagascar ùn sò micca cuncetti "drittu" è "abbandunatu". E so residenti lucrativi sò solu a direzione geografica - "sud", "nordu-punenti", etc.
  7. Per a persona malgache hè cunsideratu a norma per saludar un stranieri in a strada. Questu hè più spessu vistu in l'anziani.
  8. Quandu si riferite à una persona quì hè u solitu chjamà da a pusizioni, è micca da nome.
  9. Durante a conversazione, risposti categurichi è inambiguous in u spiritu di "sì" è "nè" ùn sò micca benvenuti.
  10. A vita nantu à l'isula hà sempri misurata, e persone locale ùn anu fastiattu, un mantenimentu lento, attivazione tarda o tardu per a riunione - in Madagascar in un incidente innocu.
  11. In u nisun casu ùn avete duverete photographii militari è polizia, com'è puliticamenti è impiigati in uniforme, per evitari consegni disgrazziali.
  12. Unu di i valori di a famiglia principali di e lingue malgache sò i zitelli, e so famiglie sò assai forti è spessu tenenu parechji zitelli. I lucali sò assai amici è ospiti. Per andà in una visita cù i mani vacanti hè un signu di gustu dolore. Li turisti si trattavenu cum'è un rigalu per i prupietari di i sidimenti, i cigarettes o l'alcohol. U rigalu più vale hè banana o rum di ginger.

Attitude à e donne

Prima in u territoriu di a matriarchia Madagascar era supranava. Dopu da quì, quì l'attitudina versu una donna hè assai rispettava, hè cunsideratu in u so dirittu à un omu. Ma à u sexu giustu durante u viaghju à l'isula, siddu pussibule, ùn mancu esse micca solu, per ùn avè micca attruvatu d'invidia ind'è l'omi lucali.

Ropa

Hè ricivigatu chì portate pettinatoghji chjusti è i scarpi chì copre u to manu è i pedi, è un pezzu di rasu. Eliminate camicie aperti, shorts e roba protettiva. In i posti sacri chì a donna in pantaloni ùn pudere micca missu, avè cura. Hè vale ancu di cuntinuà sempre una lanterna (in i paesi tropichi cose è rapidamente accumincia a fiorite), i fondi da i moschie è l'altri insetti.

Grandi festivi in ​​l'isula di Madagascar

Ci sò parechji vacanze naziunale nantu à l'isula, cumpresu l'annu novu (quì hè chjamatu Alahamandi è celebrati in marzu), u ghjornu di l'Uprising, u ghjornu di a Unità Africana, u Republic di ghjornu è altri. I vacanze cristiana sò ancu cilibrati assai, in particulari Pasqua è Natale. Ci sò ancu i festivals musicali tradiziunali di Donia è Madajazzar, cunnisciutu ancu sopra u Madagascar. In u giugnu, u rituali di purificà Fisman hè realizatu. Perchè i picciotti ci hè una ceremonia di circuncisioni - Famoran. Ma, invece, a più impurtante nantu à l'isula hè Famadihana - a ceremonia di rimuneru u mortu, chì si fa entre u ghjugnu à settembre.