Cucina marocaina

U Regnu di Maroccu hè cèlebre micca solu per i più antichi viaghjate , a costa Mediterrenea è u culore indiscurbitu di l'Àfrica di u Nordu, ma ancu una culinaria inimitable, a furmazione di quale hà pigliatu parechji seculi. E, anche a vicinanza di l'Europa, a cucina di u Maroccu hà u so toccu unicu è i pezzi chì l'anu glurificatu in tutte u mondu. Cuisine Nazionale Maroccu hè cunzidiratu unu di i più diversi in u mondu, hè simplice: i lucali anu sfasciatu sempre a stagione di i prudutti. I platti di a cucina marocaina sò fatta di carne, in particulare camel meat, aviculture, incl. L'acellu ordinariu, u pesce, i diversi cereali, frutti è ligumi.

A cucina marocaina porta i elementi clàssici di a cucina Berbere, Àrabu, Moorish è Middle Eastern, chì, sicuru, influenzatu da l'influenza di e tradizione africana, è ancu di i cuisini iberica, mediterranea è israine. Chefs à e coccia riali, è a funzione ùn hè solu in u palazzu, ma ancu in tutti i cità maiò di u paese ( Fez , Casablanca , Marrakech ), da circa centu d'annu traduceru u settore basu di platti naziunali di Maroccu, grazii da quale da u circondu ghjunghjenu i gourmets di u mondu pruveni à stu kus- cous or tadzhin.

Cumu manghja in Marocco?

Accuminciamu cu lu fattu ca in Maroccu unu rolu especialu hè datu à piacè murali. Ammaistrà à qualunque manghjà, sopratuttu quandu l'invitati in a casa, mette uni pochi di platti diliziosi è gustosa. In Maroccu, ùn hè micca cunsigliatu di serve e mette alternativu, è ùn hè ancu micca abituale di impurevule. È permette chì stu mumentu pari un pocu bruttu per voi, ricordate ogni ghjornu, accetta l'invitii di i residenti lucali per piacè cose.

In cafe è ristorante, sicuru, l'apparevuli saranu serve, ma in una pruvincia in una casa privata, pò esse surprised by such request, ma i dispositi in famiglie tradiziunali ùn hè micca. Ci sò accettati, utilizendu i dete di u focu, indicesi è medius. Un glamour speciale trà i viaghjatori hè a sperienza per cullà una fetta di pane è pane. In modu, prima di pranziarii è di pranziarii, tutti quelli chì participanu à a festa lavatu i so mani in acqua rossa cù l'aghjunzione di l'olii essenziali, cum'è in i cunti di fata. In u novu assicurati è e famiglie poviri, spressione cù l'acqua pò esse unu à tutti.

A basa di a cucina marocaina

A basa di a cucina di u Regnu - legumi lucali, frutti (melone è dulceza, agrumi è altri), legumi (ciciri, shish, chicchi, lente, soia è fagioli), cereali (granu, rossu, milla, cebada). Prantu Prantu Maroccu hè fatta da tunina, canardella, sardini, perch è altri pescatelli. U pesce hè populari di camara, polpo è stingrai, anche chì i Maroccani manghjianu ogni cosa chì catturanu in u mare. Carne di animali (carne, camel, cordeddu, viteddu, caprettu) è i pani (u pollu, l'ànitra, u pavone) manghjanu in ogni locu. L'ùnicu, pudete truvà i pezzi di carne di maiale solu in u vostru hotel, è ancu in u ordine speciale. Ùn vi scurdate di l'abbundanza di spezii è spices: l'agliu, a cipolla, u ziferanu, u pappagallo, u zucchero, a zucurinu, a zucchero, u coriandru, l'anisi è assai più ghjusti in u Maroccu per fuglià ancu i platini più simplici.

Snacks e zuppi

Hè interessante, ma prima di u pianu principalu, cum'è in parechji paesi islamicu, i diversi manciati - meze - sò sirvuti è tastati. Pò esse tutti tipi di pastas, olivi, fasgi marinati, insalati vegetali, hummus e altre platti. Pudemu dì chì a cucina di Maroccu hè famosa per l'abbundanza di varie ricetti per insalati insale. Per esempiu, una tabula d'insalata, chì combina u gustu di carne di crabu cù l'arancie. O una mistura insosita di aluberi è aranci cù pulpei. Una piccula obligatoria hè una pasta di pasticceria in bocca, u più riri di u quale hè pollulu, verbe, zuccheri è u ova. E in ogni locu è sempre nantu à a tavuluna duverà esse presentu pane pane o tartini.

In a cucina marocaina di ricetti antichi nantu à l'intrepretazione generale. In l'annu passatu à 100-200 anni, u settore di prudutti anu sviluppatu significativamente, e persone si cuminciò à vive è manghja di megliu, chì a furmazione naziunali hà sottuponutu parechji cambiamenti. Ma i sopuli sò sempre a so cumpusizioni originale. I principali sò "Harir" di cordellu cù fagioli è coriandro, u pollo "Chorba", imzhadra, abushte fasl è altri. I zucchi anu da esse grossu è assai soddisfattu, perchè hè u primu postu di meziornu dopu a preghiera.

Carità di felicità Maroccu

Forsi u platu più famosu in u mondu di a cucina marocaina hè "Tajin". Si capisci, hè un prudulu di carne. Puru siddu li gourmets sapendu chì "Tajin" hè sempre pezzu è pollulu. U sicunnu pianu més famosu di u Maroccu hè "Kus-Kus" - triglio cù carne stewed, pezzi, ligumi, frutti è un insemi d'aromi. In u Regnu di Maroccu, a varietà di "Kus-Kusa" hè grande: per a mancanza di carne, pò essa pesce, pollulu è ancu vegetale - cù pumati, zia, nucli, zucchini, pimentoi, calabacini e cipudine.

Hè assai populari sunnu i pratiche di carne cum'è u mashui (l'agnellu nantu à spitu), kyufta è shish-kebab. Da i pezzi di pisci sò assai amici samak-bi-tahina (furnitu in un pezzu d'un foil, cun una fragante salsa di limonu) è samak-kebab (shish kebab da pezzi aglutinà).

Desserts and drinks

L'esportamentu di i citrati hè un ingagliu decentu in Maroccu, di sti frutte sunate i frutti di u locu fugliate quasi tuttu, ancu i limoni saliti. Da i posti favurèvuli dopu à un manghjà, vi cunsigliemu di pruvate a baklava, halvah local (shebakia), dolce makrud (rolls) è kaab-el-gzal (bagels). Tutte e taglieri sò di frutti, nocculi è melli.

Da e donne ricevi esse offru u tè verde cun frescu o cafe cù latti o cardamom. Ciuttu assai cítrico frescu è pura acqua potable di ice.

Un trattatu di turista

Ùn hè micca sicretu chì i gourmets chì viaghjanu ritruvanu novu è novu à quelli dritti chì puderia cunquistà l'anima cù emozioni straurdinessi. A culleghja di Maroccu ùn hè micca escepzione.

  1. Fans di i "sharp" sò pruvate "Harissa" - una pasta di pimenti calori cù l'oliu d'aliva. Chic Special spingueghja cù una magica capa di u pane è manghja cù qualsiasi pratiche cum'è un fucinaghju piccante.
  2. Prufessione populari è spirimintali cù zappagine è laringi, aghjunghje l'u passiu, u melu, cedri di u casgiu, u sali di u limonu è di u mint, è pudete sviluppà.
  3. Prudutti di cuneiforme cù u melone è u ginger si ùn veramente micca pretendiente di essiri u platu principaru di a tavula, ùn anu micca esse detta.
  4. "Tadzhin" cù sardina hè una variante interessanti di u famusu pane, in u quali, in più di i pesci, abbastanza abbastanti pumati, oliu d'oliva, limonu, allu, erbe è spicifici.
  5. Beni, cunchjite prugne maroccanu cù u melatu è u latti cumpatissimu a perfetta à ogni manghjà.

Viaghjate à un veru paese di ultimu oltre, cum'è u Regnu di Maroccu, v'hè aduprà micca a surprisa da u cuntrastu chì vene da i vechji edificazioni è i monumenti è a varieghja di sentimenti è d'experientazioni ricivuti durante u viaghju. Enjoy your journey and appetite!