Cuisine of Ethiopia

Una volta in un paese stranieru, una turistica turca-nilly cunnoscenu cù i so culinaria. Se parlemu di l'Africa, invece cusì esperimenti sò sempre una parte di u risicu. Da questu articulu sarete amparatu tutta a cucina di l' Etiupia è i so principali pruduzzioni, i pratiche tradiziunali è i prudutti di stu paese.

I prudutti principali in a cucina di l'Etiòpia

I vegetali, i cereali è a carne formanu a basa di i piatti Etiopi. Quì sò sapori popolari di fagioli è dileggiasi, sirvituri, latti à latte, furmagliu cottage.

Una volta in un paese stranieru, una turistica turca-nilly cunnoscenu cù i so culinaria. Se parlemu di l'Africa, invece cusì esperimenti sò sempre una parte di u risicu. Da questu articulu sarete amparatu tutta a cucina di l' Etiupia è i so principali pruduzzioni, i pratiche tradiziunali è i prudutti di stu paese.

I prudutti principali in a cucina di l'Etiòpia

I vegetali, i cereali è a carne formanu a basa di i piatti Etiopi. Quì sò sapori popolari di fagioli è dileggiasi, sirvituri, latti à latte, furmagliu cottage.

Ci ponu esse nutatu chì l'Etiopi indigene ùn guasgi micca u porcu. Questu hè micca applicatu solu à i musulmani, ma ancu i cristiani chì, seguitu à i principii di l'anticu testamentu, observe varios posts strette è, più à vaghjime, moltu tutti i mercuri è u venneri. Grazie à questu menzu vegetariano pò esse truvatu in quasi ogni istituzione di serviziu publicu.

Invece di a porcella, puderanu chicken, cordellu, carne è carne di capra, è chì, com'è curiosità, i turisti anu offrittu più tipici di carne - camel, crocodile o serpente.

Un locu impurtante in a cucina di l'Etiòpia hè occupata da spezia. Anu sò longu cultivate in questa zona, è ùn hè micca surprisante chì i condimenti hà pigliatu un postu dignitu à a cucina di u paese. Fate piccioni addiziunati à i piatti di l'Etiupia sò particularment popolari:

I spizzi ùn sò micca solamente aggiunati à i platti, ma ancu preparanu da elli piccanti sauces. Un esempiu hè mititettu o berbere. L'ultima hè più famosa è hè una salsa fatta di una mistura di ginger, cilantro, uva rossa è dulce, craci, razza è baga. Aduprà, sparghjendu nantu à u pane.

Piatti tradiziunali

Andendu in Etiòpia, pruvà almenu unu di sti platti, chì sò assai fugliati di i lucali:

  1. Pane Inguri (cavallu). Ùn hè solu u pane, ma un simbulu di Etiopia, a rappurtanza di e tradizione naziunale è a cultura alimentaria. Questu hè un gran dulce acidificatu, chì hè preparatu da a farina tef. Tutti l'altri pratiche sò prisintati nantu à l'Inger, è i pezzi di tagliutti planificate chì sò spaccati in u prucessu di manghjà si usanu invece di cuglieri - sò impannillati in l'alimentariu. Nisunna furchetta è cutidianu sò quì - i Ethiopiani manghjonu sola cù i so mani! In più di l'ingera, in i vacanze, altri tippi di pani sò furnuti da a pasta di levatrice - dapo-dabo, mul-mul, dabbo, shyllito.
  2. Doro-Vot. Hè un chicken cuatu in una salsiccia di cuttiglia suggetta.
  3. Shirou. Una salsa grossa, chì hè fatta di ciuffara cun u spezia. Shiro hè spartu in l'injectore, è da manghjate di pane è manghja. Una di e variazioni di questu platu hè Bozena Shiro - a so salsa, ma cù l'aghjunzione di vacca secche.
  4. Wat. Questu hè una cipolle stufa cunservata cù un ovu e cuddinu piccianu. Se vulete, pudete dumandà à aghjunghje carni è / o fagioli.
  5. Tybbs. Carne fritto deliciosa, chì si serve in ceramica, induve hè stata coccia, cù salsa piccante è pezzi di pepite. Questu hè un di i piatti, chì almenu sìmulu à pocu duie cuisine, cusì viaghji di vitturosa in i restaurants etiopi.
  6. Fumeci caterpillars, locusts and spiders. Questu hè un di i pratiche tradiziunali di l'Etiupia, chì pò esse paragunatu cù e nostre simbulu di ghirlanda o chips. Fritto nantu à u oliu di palma, sti insetti criscenu, è si sò manciati impurtentamenti da l'abitanti di u paese d'un grande à grande. E i insetti sò ricchi di proteini.
  7. Fyrfyr. Affissibile per tutti, ma perchè hè un platu assai populari - Salsa Berbere, stufatu cù pezzi di fichi fuddi, alli è cipudioni. A maiò parte spessu ci ponu aiutu è ancu u ghjornu prima di u tarri flat.
  8. Kytfo. À u tavulinu di ogni famiglia Etiopi chì hè più o menu furnisce in vacanze , stu prugettu hè apparevule - una carne piccetta finissima finamente picata.

Bei in Etiopia

In sicuru, a buttiglia ediva principale hè u caffè. U fattu hè chì hè cultivatu in u paese di i tempi antichi è più: l'economia sana di l'Etiòpia hè basatu annantu à l'esporatu di grani. Ancu un vetru di quest'obra noble, compru da un venditore di strada, avè avutu un gustu assai dolentu. I megliu di qualità in a patria di u caffè sò Jimma è Harar. Bè preparatu per u fattu chì in l'istituzione lucali cum'è un manzu di cafè ùn hè micca qualcosa chì hè servitu, ma un popcorn.

Ogni pezzi populari in u paese sò:

Chì duverevule chì un vaghjimu?

U gastrunanti stranieri spessu cummentanu cumu si cottu in Etiopia, unle infettante. Sicondu parechji pruvucalli, l'assortiment di platti è poviru (in particulare in cità pruvinciali, chì in factu pò esse cunsideratu cum'è a più di a capitale), l'alimentariu in cafbi è ristoranti hè stufa, è u serviziu dettu fermamente ch'ella vulete. Sì ùn avete micca pronta à manghjà cun e vostre mani, e furchetta è di cutiddate piglianu cun elli di casa.

Mentre viaghja in u paese, assicuratevi o vigilà e regule di safety :