Parcu Naziunali di Etiòpia

L'aleveti di l' Etiòpia hè assai diversa, hè rapprisintata in a forma di alta muntosi è à i posti aridi, boschi densi è rinosi pittoresca cù cascate. Per fà cunnosce cù a natura lucali, hè pussibule in i Parchi naziunali, in u territoriu di quale abitanti animali salvatichi uniflorichi è ogni tipu di crescenu, assai sò endemichi.

L'aleveti di l' Etiòpia hè assai diversa, hè rapprisintata in a forma di alta muntosi è à i posti aridi, boschi densi è rinosi pittoresca cù cascate. Per fà cunnosce cù a natura lucali, hè pussibule in i Parchi naziunali, in u territoriu di quale abitanti animali salvatichi uniflorichi è ogni tipu di crescenu, assai sò endemichi.

I Parco Nazionale Etiopi

Ci sò parechji riserve naturali in u paese. Uni di elli sò stati catalogati com'è Patrimoniu da Patrimoniu da a UNESCO, avutri sò siti archeologichi. I Parchi Naziunali più famosi in Etiòpia sò:

  1. Parco Nazionale di Nechisar - hè situatu in u sudu-ovest di u paese à una altitudine di 1108 à 1650 m di livellu di u mari. L'area di u parcintuali naziunali hè 514 metri quadru. km, mentri à u 15% di u territoriu hè occupatu da i laghi Chamo è Abai, chì anu significatu di risorsi naturali. A menzi d'elle nidu una varietà d'avè, per esempiu, pelicani, fiammingi, cigogini, martellati, steppe cerniale, erelli è altri pani. Di l'animali in Nechisar ci sò ghazals de Grant, zebras di babcucchi, babuini, porcu salvatichi, chacali jackals, spade, anubis, babbone, crocodile è bushboks. Avanzamenti, ci hà vintu i figlioli di i figlioli, ma avà sò stati distrutti. In a zona prutetta cultivà legumi (Sesbania sesban è Aeschynomene elaphroxylon), l'acacia di u Nilu, l'hepatite di balanitis è a cattail angulata.
  2. Bale Mountains National Park - u park hè situatu in a parti cintrali di l'Etiupia, a regione Oromia. U puntu più altu hè à una altitudine di 4.307 m è chjamatu Batu Scale. U Parcu Naziunali hè statu stabilitu in u 1970 è cose à una area di 2220 metri quadri. km, u paisaghju di u quale hè rapprisintatu in forma di formazioni volcani, fiumi, pratiche alpi, numerosi plateaus è picosi di muntagna. Tipi è tippi di variate sò variate. In l'area prutetta si trovani boscati intangibles intangibles, oghji parete di arbusti è pianuri cimi nantu à i pasturevuli succulenti. Da i animali, i turisti ponu vede chacaliani, Nyalov, l'oligumi etiopi, antilopes, zucchini di colubusov è i ziteddi di seminu, è dinò 160 spezia d'aus. I turisti anu da pudè passà quì à cavallu, cunquistà i picculi lucali o cammelli nantu à rotulazioni particulari disinniati.
  3. Awash (National Park Awasa) - hè situatu in u centru di l'Etiòpia in a cunquista di i fiumi Avash è a Madonna, chì formanu cascate stunning. U Parcu Naziunale hè statu apertu in u 1966 è cade una spaziu di 756 sq. Km. km. U so territoriu hè cupartu da savane salvatica cù l'acacia è hè divisu in dui parti da Dire Dawa - l' addisperzione d'Addis Ababa : a chianura di Illala-Saha è u vinu Kidu, chì tenu surgenti è e palmi oasi. Ci hè 350 spezie d'avè in l'area protetta è sò parechji mammiferi comu kudu, a Galiera Somali, orich d'Africa orientale è dikdiki. Eccu, a vulgarisera di un omu anticu fù scupertu, chì era una forma transicional entre australopitècichi è l'omu (Homo habilis è Homo rudolfensis). A scuperta hè più di 2,8 mio anni.
  4. Simien Mountains National Park - si trova in a regione Amhara à Etiopia sittintriunali. Hè statu stabilitu in u 1969 è coppula una zona di 22.500 ettari. In u Parcu Naturale hè u puntu più altu di u paese, chì hè chjamatu Ras Dashen è si trova à una altitudine di 4620 m di livellu di u mari. U paisaghjolu hè rapprisintatu in a forma di deserti vicini, savani, semi-posti è vegetazioni Afro-Alpini cù un pezzu d'arbulu. Da i mamìfichi quì ci sò leopardi, chacali, micchi di gelarini, leopardi, servitù è capra d'abissinia muntosa. Pudete vede ancu una varietà d'avè di preda.
  5. U Tana (Reserva di la Biosfera Tana del Tana) hè una riserva di biosfera creata per prutege un ecossimu unicu è prutezzione di u patrimoniu culturale di u paese. In u 2015, fù aghjuntu à a lista di u Patrimoniu World UNESCO. U lavu hè situatu à una altitudine di 1830 m in a parti nord-occidintali di Etiòpia è coppula una zona di 695.885 èttari. 50 fiumari sò purtati in u reservoir, u più famosu di elli hè u Nilo Uri superiore. In u lavu ùn sò petite islote, nantu à quale cultivà e cosevuli medichi è endemichi, è ancu per una varietà di arbusti è arburi. Da i pani di quì puderebbe vede pelicani, barbuni è capelli neri, pappagalli totunati è eaguli-criatrici, è da l'animali chì sò l'hipòpotami, i manichi di iogge, l'antilope, u porcupine, colobus e cat genetta. In u litorale hà custruttu u pitroglicintu pituni, cunzidutu u più grande di u cuntinenti.
  6. Abidisita-Shalla Parcu Naziunale - u so nomu hè stata datu à u Parcu Naziunale per di dui fiuma di u stessu nome, in a vaddi di u quale hè situatu. A zona di riserva hè statu dichjarata in u 1974, l'area tutale hè 514 metru quadru. km. Questu spaziu hè cunnisciutu per e surgenti curu cù l'acqua minerale è l'abbitanti pittoresca, induve l'acacia criscinu. Eccu alcune variate spezie d'antilope, monos, hyena, pelicans, ostriches è flamingos rosso. A presente, a maiò parte di l'Abidzhat Shala hè captu da nòmula etiopi, si aghjunghjenu i vacchi nantu à a natura conservazione terra.
  7. Mago (Parcu Naziunale) - questa zona hè famosa per u fattu chì hà una vuleta periculosa chì hè un vitturinu di a maladie in u sonu, è a più aggressiva di e tribù d'Etiòpia , chjamatu Mursi . Hè più di 6 mila persone chì sò impiegati à a pruduzzioni di u melatu, a cattle breeding e l'agricultori. Trasveni per u parcu pò esse solu in un jeep closed, accumpagnatu da scouts armati. U munnu naturali di Maggiu hè tradiziunale per l'Africa, u paisaghjolu hè rapprisentatu da fiuma è muntagna. Quì cierebbe zebras, giraffe, antílopes, rinocerosi è crocodile.
  8. Gambella (Gambella National Park) - unu di i parchi naziunali più interessanti in Etiòpia. Fu fundata in u 1973 è coppula un territoriu di 5,061 km². km, chì hè cupartu per arbusti, furesta, marmiali è prati umdi. Quì ci sò 69 spezia di mamiferhi: bufalini, giraffe, guepardo, zebras, hyenas, leopardi, elefanti, pupi, scime è altre animali africani. In Gambel, ci sò 327 spezie d'aus (abbitanti verdi, paradisu haidai, cigogna-marabù), reptili è pesci. In l'area protetta creta 493 spezie di e piante, ma sò sempre distrutti da i residenti lucali. In questu paese, i campi aborigini crescenu i culturi, pascenu animali è caccia animali salvatichi.
  9. Omo (Omo National Park) - hè situatu in a parti sud di u paese in vicinanza di u fiumu di u stessu nome è hè cunsideratu una cartulare di visita di u preistoricu periodu di Etiòpia. In questa zona, i archeologii anu scupertu u restu di l'antichi fossili antichi d'Homo sapiens in u pianeta. A so età suprana li 195 mila anni. U Parcu Naziunale hè u Patrimoniu World Patrimoniu da a UNESCO. D 'animali in Omo ci sò elefanti, guepri, bufalini, antilopii è giraffe. Also here live representative of the nationalities of Suri, Mursi, Dizi, Meen è Nyangaton.
  10. Yangudi Rassa Parcu Naziunale - ova un spaziu di 4730 metri quadri. km è si trova in nord-est di u paese. In u territoriu di u Parcu Naziunale sò 2 tribù guerrieri: Issa è Afars. L'amministrazione di l'istituzione cuntene dinò in a gestione di cunflittu. Quì ci sò 36 spezia di mamìculi è 200 spezie d'occhji.