Birmingham, Inghilterra

Situatu in u cuntrollu di i Midlands punenti in Inghilterra, Birmingham hè a siconda cità più grande dopu à Londra . Per a prima volta, a cità hè citenu prima di 1166 è, da u 13 sèculu, fù famosu per i so fieri. Trè seculi dopu, Birmingham hè digià un centru cummercializatu maiò, è ancu unu di i capipasenti in a pruduzzioni di prudutti di metalli, armi è ghjuvelli. Duranti a Siconda Guerra Munniali, a cità hà subitu maiò da i razzi di l'aviazione fascista alemana. Ma à u mumentu, parechji di l'edifichi distrutte sò stati rifurmiati solu. Oghje Birmingham hè una cità grandi in u Regnu Unitu cù assai verdi, pubs è clubs, induve a vita hè constantemente bullente. Hè per quessa chì ogni annu hè quì chì un gran numaru di turisti repugnantanu à circà di novi impressioni.

Entretenimentu è attraversu

  1. A Catigurìa Anglicana, custruita in u principiu di u 18u seculu, è a cattulica cattolica di a mità di u seculu XIX, sò trà i più famosi in Birmingham.
  2. U museu di a cità hè cunnisciutu principalamenti da a so galeria di l'arti, chì include i pittura prerrafaite è quelli maestri famosos cum'è Rubens, Bellini è Claude Lorrain.
  3. Hè dinù à vende u giardinu botanicu è a riserva, induve ancu un gran numaru d'animali, ci sò ancu dui pandas rari di culore russu.
  4. In u museu di u mondu sottudu di a cità di Birmingham, pudete vedà i tullini, i ragi è lontri, è veru cumu piranna sò alimentati. Ammirami di ghjuvanotti sò sempre in u distrughju ghjuve di a cità. Ci sò tanti picculi picculi è i attelli chì vindìanu i so prudutti propii.

Alimentazione è alberghi

Hè assai populari di l'Inghilteru diventa a cucina "balti", è a cità di Birmingham pò esse chjamata a capitale di sta cucina. Hè cresce chì i pezzi "Balti" cuminciaru à preparà in a cità in l'anni 70 di u seculu passatu. A sola coccia hè una manera inglesa di curry di cucina in una padedda "wok".

Hè fàcili per un hôtel à Birmingham. Tutta l'albergu è l'ospiti famosi sò assai rapprisentati in a cità.