Sights of Penza

À i sette colti è i fiumi di Penza è Sura hè una cità pitraca pitbica - Penza. Hè una cità cù una storia ricca. Fu fundata in u 1663 da l'ordine di Tsar Alexis Mikhailovich cum'è una furtizza di fortificazione per prutezzione di e fruntiere sudorientale di u re regnu russu da i razzi di nomadi da i steppi. À u tempu, attraversu a furtizza fortificata cuminciò à scambià a cità, chì più tardu divintò u centru industriale è ecunumicu di a Russia . Ora Penza hè un centru culturali di a regione Penza. Questa hè una cità interessante, induve invitati sò invitatu à visità parechji monumenti di a storia è l'architettura. Cusì, parleremu di qualchissia attrazioni in Penza è ciò chì vede prima.

Struttura architetturale è storica di Penza

Avemu cunsigliatu per piglià un passaghju in a cità abitanti visitannu i lugares memorables di Penza. Cumunità Troitskiy assorbiu a storia di a cità: hè stata custruita in legno un quartu di u seculu dopu a fundazioni di a furtizza. Questa catedda di sete cume hè situata in un angolo assai bonu di a natura nantu à i banche di u fiumu Sura. Dopu u focu in u 1770, u monasteru fù ricustruitu da a petra.

L'unicu edificiu baroccu in a cità hè a Chiesa di l'intercessione di a Vergine.

Parrannu di i lochi architettonici in Penza, ùn hè micca impussibile di esse di u Meat Passage. Questu hè unu di i più belli edifizii in a cità, decoratu cù e caratteristichi di brique è a cantina, era custruitu à a fine di u XIX seculu, era usatu com'è un pabellone di u cummerciu di carne.

À i lugares stòrici di Penza pudendu esse attribuita un grande nume di monumenti. In u colline hè un simbulu rinuveraghju di a cità - l'scultura "U Primu Settler". Un munumentu chì rendi u cavallu è un guirreru vigilantemente vigilante e fruntiere hè dedicatu à i fundatori di a cità è i so primi abitanti.

Dichjate è "Tambov Zastava", chì hè una barrigia, un capellu di guardia, una vella lamparella è dui obelisks. Hè da quì à a fine di u 17u seculu chì a strada postale "Tambov Trakt" principia.

Pensendu à ciò chì vede da i piazzi di Penza, fate cura à a Memorial Stone à Emelian Pugachev, stallatu nantu à u situ di a casa di u mercadoru lucale Koznov, induve u 2 di augustu di u 1774 u famosu Don Cossacks hà stato natu un pocu tempu.

Museu di Penza

Per sapè infurmatu nantu à a storia di Penza, a diversità di a so flora è a fauna, tradizione è a mudernità si pò truvà in u Museu di l'Ora di Penza.

Per fà cunnosce a tradizione naziunale, l'articuli è l'articuli di l'artighjani lucali - l'oppurtunità hè furnita da u Museo Penza di l'Arte Folkuali situata in l'edificu di u poltru industriale Tyurin.

In a Galeria Art Penza. I visitori di Savitsky sò intruduti in una cullizzioni di pittura da artisti russi, occidentali, sovietsi. Trà i posti di a cità di Penza stands o Museo di un pittura da ellu. Myasnikov. Stu museu unicu ùn si prisenta una cumulazione permanente: i visitadori sò sempre datu un tela (erani stati ritratti differenti), in seguitu un film slide nantu à u travagliu di l'artista.

Parchi, quadrate, Penza Square

Un passaghju maravigliosa è fascinante pò esse fatte nantu à a Penza Arbat - a strada peatrera di Mosca. Questu hè unu di i più belli piazzi in Penza: l'architettura interessanti di i seculu XIX-XX, assai cafè è ristorante, diversione di divertimentu è, sicuru, a compra di souvenirs.

Eccu avete ancu vedutu u simbulu piccu di a cità - un riloghju cù un cuckoo, una fontitura di luce è music è un monumentu per V.G. Belinsky.

Pudete ancu fà passà un passaghju in u Parcu Centru di Cultura è Resto. Belinsky, induve sò dinò assai attraziati. Una di l'attraffesi di Penza, u zoo, introducesu i visitori à più di 220 spezie di fauna.