Sedi in u trenu

Spessu, i citadini crede chì i carusi sedentarii (longu o distanza larga) è cumuni sò a stessa cosa chì hè una disgrazia. L'auto cumuni sò autucutrici sedienti sicilii , induve sò esse disposti in i stiddi più minimu, quellamente, à trè passageri pò assittà nant'à un estante. Se considerate stu viaghju in cunsegule di cunfortu, pochighjà trè in un santu - hè enormu tedious. Certu, certi cunduceristi boni sò permessi di occupanu posti in i piazzi superiore, ma spessu ci sò "ghjustu", colti, spugliati o bagaglii.

Carru sedenti

Hè difficili per un non-specialista per distinguish un caratteru sedentariu da un compartmentu, un postu riservatu o un generale. In ogni casu, in a cabina hè diventata cumu chì u caratteru sedentariu s'assumiglia è chì sò i so differenzi di altre tipu di autucere. U disignu di i sedi in u sedimentu di u trenu s'assumiglia à l'autobus: in ogni uitu di u passaghju sò parechji spiagge. Sò cunforzoni abbastanti, duci, è ponu esse spiegati turnati in modu chì, in una postura mientra, una o duie ponu offensi per una ora o duie.

Ci hè vale avertitu chì quandu compru u bigliettu di ferru in l'Internet puderete falla un sbagliu di sceglie un postu, postu chì u pianu di un caratteru sedentariu ùn hè micca sempre rispettu à a realtà. U fattu hè chì e mudificazione di autucere pò esse sfarenti. In ogni casu, a numerazione di sedi in un caraghju seduta hè sempre u stessu: i finestri sò un locu spegatu, u passatu - ancu. Sì voce trà i passageru chì si cumu parechji volte durante u viaghju per passe è stese e so peri, da per ùn micca affucà un viaghju, hè megliu acquistà u bigliettu per ancu i sedenti.

L'equipaggiu hè cunsigliu per trasportu in paleale specialhe, chì sò pusatu nantu à e fila di sedi. Sicondu i normi setziali da RZD, u passageru pò porta à 36 kilogrami di bagagli in forma di bagaglii.

In a maiò parte di i veiculi nantu à i sponda di i posti ci sò prestdi piazzi i pittura, chì serve à i passageri chì si sentenu à a retrochjuva cù e scatuli convenient for eating. In questu casu, i tavule sò sempre in una pusizioni horizontale, senza circà a pusizioni di a catedra. In i veiculi, induve i sedi sò situate fronte di l'altri, ùn ci sò nè di sti tabelli.

Automòbbi sedenti sò spartificati in classe: economia (68 o 63 sediu), classi di cummerciale (43 posti) è prima classe (10 posti).

Amenities

Comu à qualchì altru tipu di carru, ci sò sapori in i carchi sedentary. È in i vechji novi hè un biotoilets, chì ùn permette micca cusì per elli à e altru è u passaghju di e sanitarie. In u bagnu sò stati l'oghji: toccu, saponu, tessuti, mirror. Inoltre, ci hè un servitore compartmentale di cumercii in u carru, duie tambours in i dui muturni di l'auto.

Ci hè una parolla chì in carchi sedentariu, cum'è in sentenzi cumuni o riservati, pò esse spessu cunflitti trà passageri, perchè u publicu hè abbastanza "heterogeneu". Pigliate à mè, in tali carchi, principarmenti campani di affari mediani, chì u goalu hè di ghjucà à a destinazione rapidamente, cunfortu è senza cumpressioni, perchè ùn avete micca impasti. Inoltre, ci sò sempre rapprisentanti di a polizia di trafficu nantu à u trenu, perchè qualsiasi cunflitti sò stati dettu.

Sì a strada puderà passà parechje ghjornu, andà viaghjà in un caraghju seduta sarà abbastante. Ma sapè chì, per passà ochite o deci e ghjurnati più in un such car hè difficiule. Ciò chì pudemu dì à u trenu cù i zitelli chì ùn pò micca sentate durante deci minuti in un locu! Ma in u carru ùn sò micca solu, è cun l'opinione di altri passageri seranu cunsiderate. In quessi casi, hè megliu cumprà u bigliettu à i carchi di compartmentu, in particulare da chì a diferenza di u prezzu ùn serà micca significante.