Savona, Italia

L'Italia hè a perla di u turismu mundiale. Riccu in a storia, tradizzioni, cucina, boni paisaghji è panoramas, annu attrae à millioni di viaghjatori à tutti i cantoni di u mondu. Certu, e cità più attraversu per visità sò e citati famosi cum'è Roma, Venetia, Milano, Nàpuli, Florence, Palermu. In ogni casu, in più di quelli chì sò stati catalogati in a repubblica, ci sò assai cità più belli. Questi includeu Savona, una piccula cità baltica è un portu, induve in u mumentu sò solu 60 mil persone.

Savona, Italia - un pocu di storia

Savona hè a cità più grande in a regione Liguria, famosa per i so risorse naturali. Un stabilimentu hè situatu nantu à a costa di u Mari Mediterraneu. A storia di a cità hà più di un seculu. U primu menzu di ellu era ancu in l'Era di Bronzu in l'opari di l'historiadoru rumanu Titus Livius, chì hà descrizatu u cunfinazione di u Sabbath Ligurian. Versu u 207 aC. In l'alianza cù l'esercitu di Mahon, fratellu di Anibal, participà à a distruzioni di Genuva. In seguitu, a cità era cunquistau da i Rumani, è dopu distrutte da i Longobardi. Duranti u Medievu, Savona hà dichjaratu cumuni ndipinnenti in una coalition cun Genuva è intensificatu com'è una impurtante entità portu è cummerciale. Aduprendu à u seculu XI, trà a cità è Genuva cumincia una speranza rivalità è inganna. Comu a cunseguenza, in a fine di u XVI sè Savona à u costu di numerosi distruzzioni è u sacrifiziu hè statu cunquista cunquistata Genuva. Graduatu, a cità hè ricustruita è sviluppata. A fioritura di Savona caldi à u XVIII seculu, quandu novu hè vende in u mercatu di u mari. In a cumpusizioni di u Regnu Italian, a cità accede in u 1861 cù a Republica Ligure.

Savona, Italie - attractions

A storia ricca di a cità hè riflette in u so aspettu modernu. Ci sò parechji atraczioni architettoniali. In u quadru di Leon Pancaldo, di fronte à u portu, torrente u simbulu di a cità - a Torre di Leon Pancaldo. Hè struitu in u XIV sèculu com'è una pratica d'observazione di u muru di a furtizza. Trà l 'attrazioni di Savona stands out è a cattidrali. Una struttura impressiunanti era custruitu nantu à u situ di u tempiu distruttu da i ghjenuvesi. In più di a splendore grandi decorazione, i visitori diventeranu sculture rilattiche, maestri d'artisti italiani, certi elementi di casa. Anu visitate ancu a Capilla Sixtina, chì hè stata a fine di u XVI sèculu, u Palais Della Rovere, a Pinakotheque di a cità, a furtizza di Priamar. Quasi tutti sti monumenti storichi si trovanu vicinu à l'altri, è per quessa a so spezzione ùn duvite pocu tempu.

Vacanze in Savona, Italia

In ogni casu, in a cità ùn puderebbe micca vede u mondu. Estiati per uni pochi chilomitri à e strade di Sabona Albisola Superiore è Albissola Marina aghjunghjianu assai vitturi. Sò cunsiderati bè belli, pese à a prussimità di u portu. I turisti sò attrati à a cità com'è una scelta per una festa di famiglia, cum'è quì ci hè un ambienti tranquillu è una infrastruttura perfetta. In modu, i platti di Savona hè stata premiata a bannera blu, chì guarantisci a qualità di servizii è a limpezza di e mare.

Cume si avvicina à Savona, l'Italia?

Pudete ricevi à u fiumu in parechje manere. L'aeroportu più vicinu hè Savona, in Italia hè Genuva . Da ellu à a cità solu 48 km. Da Genuva à u puntu finali di a strada pò esse ghjucatu in trenu à meza ora, cù caru in 50 minuti. A quantu cumu per arrivà à Savona di Milano , l'opzioni sò i stessi - un caru (2 ore) o un trenu cù una trasferimentu in Genuva (circa 3 ore). Da a capitale di l'Italia, u viaghju dura un bellu pezzu - circa 6 ore in caru o train.