I suburbii di San Petruburgu

A capitale culturale di una grandi putenza culpisci cù i so strutturi architettonii è bellezza, ma l'abitanti ùn si trovani micca siti affissibile.

Petrodvorets

Admire the beauties of the suburbs of St. Petersburg in Petrodvorets. Perth di u codice di decisione di custruisce una residenza chì puderia cumpete cù u Versailles di Paris, Peterhof hè statu prisintatu in un tempu stupidu rapidamente. Stu locu hè incredibile assai popularu oghje. Parchi è fontane sò situati nantu à u terrenu cù diversi cagiunarii chì anu alimentatu nantu à i chjavi di u sguardu. Duranti a so storia, Peterhof hè vinutu à a fine è rinviu novu. Oghje, in tutti i posti di l'abbitanti di San Petruburgu, stu locu hè annunziatu annantu à una quantità enorme di turisti per i vacanze di fontane. Incredible light show and costumes staging for the opening and closing of the season, during this period the park is especially popular.

Tsarskoe Selo

Trà i perifidi di San Petesburgo sò populari Pushkin. U museu di Tsarskoe Selo hè un mudellu di architettura di u mondu. U locu principalu di u museu hè riabilitatu per u Palazzu Caterina. Cumu parechji palazzi di l'abbitanti di San Petruburgu, u bastimentu ammirazione di u so lussu. A famosa Amber Room è u Grand Hall sò assai populari trà i turisti è i residenti di a capitale culturale. No menu pocu pupulari è Alexander Palace, fattu in u stilu di u classicismu. Parchi di queste palazzi occupanu una zona di circa 300 acres. In i parchi di Pushkin ci sò più di un centu centru strutture distinti, cumpresi pavellioni è ponti, monumenti di marmaru in u stilu di l'architettura gtica, turca è chinesa.

Kronstadt

Ci sò suburdinate assai interessanti di San Petruburgu. Per esempiu, Kronstadt. A cità-furtizza hè stata edificata per appruntà u canali chì guverna à a bocca di u Neva. A custruzzioni principia in 1703, ma u migliu di strutturi cuntinuaru finu à u principiu di u XXu seculu. Sta cità hè ancu un centru scientificu impurtante, è in un tempu hà ghjucatu un rolu impurtante in a difesa di Leningrad.

Pavlovsk

A bellezza di l'abbitanti di San Petruburgu pò esse osservatu in Pavlovsk. Questu hè un locu è un complexu parcu di u tardu 18 è 19 seculu prima. In prima, stu locu era distinatu per a residenza estiva di Paul I. Pavlovsk prupone un parc di 600 ettari. U palazzu stessu hà amatu cù i so decoru. Contene una cullizzioni di pitture, mobili, sculture è assai altri elementi purtate da l'imperatore da e viaghju. Dapoi a so principiu, Pavlovsk Park hà avutu u statu di u più paisanu in u mondu sanu. U territoriu di l'omu cusì, è parechji volte di u fiumu cù altri altri di i banche hà successu à aghjunghje à u paisaghju è permessa di crià veramente sorpreneur paisaghji. Stu locu hè legenda bè da unu di i perifomi più belli di San Pietroburgo.

Lomonosov

Se pratica tutte e bordu di San Petruburgu duranti u periodu di guerra vinni scunfiggiutu è rinundate dopu, Lomonosov stà senza tocca. Hè per quessa chì l'autenticità di struttura architetturale hè di valore speciale. U nomu di a cità hè Oranienbaum, u nomu mudernu hè stata data in u 1948. Sfortunatamente, oghje numerosos edifici sò in un state deplore. Ma u palazzu famusu chinu hè apertu à i visitadori è ancu in a so vichja pudè maravigliate cun decoru interiore. Tutti l'edifici sò stati manteni in a so forma originale, cum'è ch'elle eranu 200 anni fà.