Cume una costuma per una ragazza cù i so mani?

Se tenite una figliola, avete bisognu di sente a so dumanda per acquistà una nova fala di più di una volta. Ci hè un tempu liberu è a vuluntà per piace u zitellu? Allora pruvate à cumpagnà u vestitori di a vostra figliola incù faldidi, cosciute. In questu classi maestru avete amparate cumu cunfittari e boni faldidi per una zitella, usandou u listessu patruneddu simplice. Cù sta borsa possa fà fà ancu sè ùn avete micca cusì a skirtla prima. Ogni vantaghju di i mudeli pruposti hè chì ùn avete micca di custruisce cumunu complexi nantu à carta.

Falda cun inserzione cuntrastanti

Per fà cose, bisogni dumane duie taglije di tela di diversi culori, cumminendu cù l'altri, tesistenti, una bandella elastica è una macchina.

  1. Per fà cose a fugliusa per una zitella, determinate a dimensione di u pruduttu. Per fà questa, medite a lonzitudine da a cintina à u ghjinochju (altu o bassu - s'ellu vulete). Dopu doblegate u coru principalu duie volte è aghjustatu u rectangulu di a longa appruvata, chì l'anch'ella hè uguali à i dui cintos. Dopu quì, cortò una tira di circa 30 centimeteri larghezza da u sicondu cutdu di u tissu, pagò a meza.
  2. Attach this strip to the bottom section of a large piece, assicuratevi chì e longevuli sò stessi, è stitch.
  3. In u latu incorrectu, trattate a splutazioni cù un capelli o zigzag. In a parti suprema di u pruduttu fessi una lapel (3-4 centimetri), ferru beni, stitch it, fendu un pocu centimetri, anche a pezza a band elastica in u cinturione.
  4. Pone a band elastica in a cintina cù un pinu, cusì i so viti è aghjustate u burchinu impugnatu. Queddi in a junction entre dui tipi di tessili per fà un punteddu (pudete usà un filu di culore cuntrastanti), è una fabulosa falda d'estiu per u zitellu hè prestu!

Falda con frills

  1. U modellu di a parti principale di sta fascia hè fatta in modu simili, ma a striscia di culore cuntrastanti ci vole à doppia. Pudemu a tela in metu, punture è cose à l'estremità di a strisu per fà un grande circhiu. Da quì sopra, scumpigghia a striscia è licinzià u filu, a reducione a longu di a strata da meza. Lu frillu resultanti hè cusitu a parte incorreitamente di l'inzuccaratu di a falda, trattendu a crostazione di a suluzione.
  2. In a parti frontamente nantu à u cunfini di dui tipi di tela facenu una linea, è una fiorta brillantissima hè pronta per cumpagnie l'armari di u ghjovanu fashionista.

Falda cun cintura

  1. In questu mudellu ci sò dui accenti brillanti - un capricci è cinturione, perchè urganizammi à fà cose una faglia di una tela di u listessu colore, perchè chì u pruduttu ùn hè micca listatu assai colori. Cusì, aghjustemu u principale principale, a fasgone di a faglia, utilizendu a descrizzione in a prima photo. Allora tumbèbbe una striscia da quale puderemu corse un focu. A so durata duverà esse duie volte com'è a larghezza di a scheda principale. Ci ponu esse cutatu u cinturbu, determinata da a so largu.
  2. A fianchi di costura cumincià cù a fabricazione di u cinturione. Per fà quessa, fate la strata di u tela duie volte cù u frontuportu in fronte, cut the ends in un angle and stitch.
  3. Arriba u cima di u teppa di basa à l'larghezza di u cinturione, è aghjunghje l'arme di u vultà à a parti di u fronte è a cinta indurata à i cuts. Ùn vi scurdate di fà un pocu centimetri senza guardate per inserisce a banda di gomma.
  4. Da u locu equivale, aghjunghjela i pezzi cù pinnate. U vostru pruduttu duverà cusì:
  5. Inseritu in u burcu sito in u cima di a fasgone per una bandu di gussu senza cundutti. Poi girarle u pruduttu in a parti di u fronte, fate un punteddu decoratore nantu à a cunghjunzione di u tessulu principale è u fracce è di ferru a faldella. Avà in l'armarii di a vostra ghjurnata, ci era una cosa nova è bella chì era fatta da e vostre mani.

Cù u vostru propriu mani, pudete cose un vestitu bonu per una zitella o un sarafan d'estiu .