Ballon spiegata

U vestitu à u globu hè un stile chì ùn pò micca esse cunfunditi cù altre mudelli. A fascia di u vestitu hè un pocu "inchatu" è cuddaru, è a cuddetta hè sottulata cun una cinta o un cinturallu largu, per a qualità chì a coppiu crea una forma di une hourglass. U voluminu di u "globu" hè furmatu nantu à tutta a longu, accuminciannu di l'spalla, o solu a cintura è in manichi.

U vestitu à globu hè cunsigliatu per quelli trucelli:

U vistitu cù un globu di pilu pò esse assai diversu per una manera diferenta di tagliu. I pruduttori muderni preferenu cose una faldilla di vestiti cù trazzi, per quellu chì u fondu torna assai voluminoso è cuntrascenu cù a prima "estrema". Ci hè ancu mudelli senza fraccasione, ma sò cose più chjuchi è più chjuche in i cullezzione.

Fondo Storicu

U stilu insituu hè stata prima per u talentu couturier Cristobal Balensiaga in u 1951. Piglia in perfetta à u cuncettu di u maestru - sculture di a siluette, un cutu cumplèttiu è un stile ideale. Duranti stu pirìudu, u "globu" hà adupratu a maiò pupularità, ma in u tempu a moda cambiò è e donne chiughjanu vestiti cun una falda flared, è ancu più tardi - traghetti cunfitti.

Oghje, l'estilu retro era novu novu è u vestitu di palliatore riturnò à i podis è in a vita di i fashionisti moderni. Disegnaturi cum'è Dior, Chanel, Pierre Cardin è Alexander McQueen prisentonu e so propria variatori di u tema di "balloon", ma facianu più casuale è sperimentale preghjudiziutu per l'usu di tùnchi lustri è stampati.

Quale hè chì ghjunghje à u vestitu globu?

Stu putu pò esse cunsideratu universale, cum'è l'stile di u vestitu dà a forma necessaria à a figura. Un vestitu cù una fala larga hè adattata per i signori cù questa figura di figura:

  1. A mela. E ragghiuni cù un zanocchiu pocu avaristi ripiglià un beddu pezzu di u vestitu di a spalla. Per fà fà cessà l'excevulezza di e mani, aiutà a manghja longa o un figliu ghjucatu nantu à e so spalle.
  2. Rectangulu. Damiani cù una cintura undefined pò piglià vestiti cù una fala larga, è una cintura per sottolineà una cinta larga. Cusì, a figura si face più feminale è attrattiva.
  3. Pear. U libru di ghiaccio hè adattatu per tutti e zitelli, u pezzu di sopra chì anu cuncentrazione in i maletti. In questu casu, hè cunsigliu di sceglie un vistitu cun una faldella à u ghjinochju, è accentu à fà nantu à u scollu o a cintina.

Hè desirabili cumminà u vestitu cù i scarpi lumi. Evite piu scarpi, cum'è e patevule di pratiche o stivali d'argentu . Fighjanu u fondu di a figura cungiata. Per usu di ogni ghjornu, utilizate un vestitu globo per puntelli, è per un occasione solenni un vestitu à globu negru cun un corte gracilu.