Vestitori in biancu 2013

Li vestiti di moda di lino in 2013 sò populari trà e donne di tutti l'età, grazi a proprietà di a pruduzzioni unica. I roti di lino sò ideali per i ghjorni corsi caliu. U primu, absorbe sudore assai bè, mentri ùn permettenu micca e bacteri multiplicate, chì sò una fonte d'odore displegatu. Secondu, una funziona unica di u tissutu hè chì impedisce a penetrazione di a radiazione ultraviole dannusa. Inoltre, u lignu hè resistente à a terra, faciule veloci è inserisci veloci.

Vestiti di flax 2013

Dopu qualchì tempu, u lino era inglesi abbandunatu da i diseggiani, ma u veru a so popularità accuminciau a crescita rapidamente. Fighjà quiddu chì stili di vestiti fatti di fille 2013 sò lucrativi d'oghje:

  1. A maiò parte di u disignu cunzidira lu stili più modivu in u 2013 - un vestitu cù una falda flared, a ghjornu di u ghjornu, in quantu à u collu, a mo tendenza hè un scicnulu in u V in tonda.
  2. Bè vistutu bè vistutu vestiti cuncetrici, dicurati cù inserciones incandescentes.
  3. Se ellu sceglite un vestitu per una data romantica, po è pigliate una vista più apprezzata à una silueta o un vestitu cun una fabulosa falda chì saldarà i formi femminili. I disegginaturi spessu usanu jabots in a forma di finishing.
  4. Robes di moda con broche - la tendenza di 2013! Di solitu l'stile di stu vestitu hè liberu, è hè supplementatu da una cinta prima.
  5. Per ogni ghjornu usendu mudelli adattati semi-fitted.
  6. U vestitu di lino hè una grande ottata per travaglià in l'Uffiziu. Complete the ensemble with shoes high heeled and a baguite còmpiu, aghjunghjene uni pochi ornamenti. L'imagine hè elegante è chic.
  7. Assicuratevi di cumprà una stile 2013 di spiaggia di u lignu. U materiale hè transpirazione, hypoallergenic è persistenti. È ancu u lignu darà un freschite frescu à u corpu.

Soluzione di culori per un vestitu di linia 2013

Prima, a robba di lino era stata sola in culore naturali - biancu o beige. Siccomu questi tempi passanu assai, oghje ancu i più pruduttivi di culori solu per fintantu li vistiti di linzimi sò usati.

U culore biancu hè ideale per u clima caldu, ma pudete puru sceglie altre colori per aghjunghje frescura à l'ima: mint, limone, verde chjaru, verde ardu o blu.

Per u travagliu, un vestitu pienezu hè megliu per elettu in tonalità blu, grisa o beige. Casuale di colpu sicuru in celli pastel. Ma per a sera di ghjornu, ellegei i culori brillanti è ricchi: corallo, turcu, alaranzione, rosa è verde.

Oghje, i vestiti pienu cù inseriti furiani sò populari. Inoltre, hè bella assai quandu u decoru hè distintu in culore. Spessu pò truvà un vistitu di colore cù brodati nantu à manichi o ghjuvitu. Elegante aspecte di vestiti, chì combina parechji sfumez di culori.

Disignatori decorati vestiti d'editi d'istili 2013 cù pedichi iridescienti, perle di lignu, è ancu sequins è paillettes.

Cù que ponu vistiti di linu in u veranu di u 2013?

À un vestitu pezzu di lignu, sceglite calze o sandali cun un tufu fughju. In stu gruppu ancu in appendienti di capraghju è di saccheghju, a ghjallina hè megliu a sceglie l'articuli naturali - lignu, peddi o bone. Crea una imagina in un stile, ùn utilizate micca l'accessori di e diverse cultures.

U lino per u travagliu cunghjenu cù scarpi, bufali di bolero è di u collu. Per l'avvenimentu solenni, sceglite u calzariu o sandali uriginale nantu à u forapu, pudete mette nantu à un mantellu ligne fattu di altri materiali naturali. Vulete sentu còmpiu, è di listessa moda, poi pigliate un vestiti eleganti.