Balenciaga

Balenciaga hè una marca cù una reputazione incredibile è a storia cunvoluted. Cù a vulintà di u destinu, cessò d'esse dopu a morte di u so creatore, ma hà risuscitatu cum'è un fènix da a cinera, sottu a direzzione di u "second Christobal" - Nicolas Gesquiere dopu à pochi di parechji anni.

Cristobal Balenciaga

Cristobal Balenciaga - un zitellu senzillu urigginariu di u Paesu Bascu, chì avia un sognu difficili - per creà bellezza. Dopu à a zitiddina hè chjarificata chì u pensamentu di stu zitellu ùn hè micca cunvivendu cumunu - ellu vede u cose più banale in altri culori è micca altrumente micca da un altru angulu da a ghjuridica. In più di una funzione distintiva cusì vitale per esse avanti, un petit Cristobal possedinu una qualità chì era assestatu indispensabile di esse chjamatu genius - industriousness. U desideriu framatu, cum'è l'assiduzza è l'amori per u so travagliu fôru per ellu un valtu à u mondu di a Big Fashion.

Cusì, à l'età di 16 anni, hà apertu u so primu atelier haute couture. In vista di fattu chì Cristobal Balenciaga hà stati prudigii di costu è scatuli ecciteti, ùn hà micca risicatu a liberazione di a linea prêt-a-porter, cunfini à l'incù costume custituitu. Malgradu, ùn si hè mai lagnatu nantu à a mancanza di clienti, perchè in u so universu pocu di l'alta costura, micca alcuni - ma tutta a crema di a società spagnola hà vistutu. In più di un gran numaru di aristucratici, a famiglia reale sia era unu di i clienti di Balenciaga. Un ghjornu bonu per un adulescente, ùn hè micca?

Ma di colpu, a guerra hà sceltu è vultatu u mondu di i bè ghjè di Cristobal. In u 1930, hà avutu l'abbandunà u so studiu predilettu è andà in Parighja - per scuntate e novi aventure è rializazioni.

A città di Dreams s'hè addivintatu un passu impurtante in a vita è travagliu di u disignu, perchè u vicinariu cù tali grandi disinfettori cum'è Dior è Zhevanshi servite com'è una bona motivazione per u so crescente di creazione prufessiunale.

Balenciaga, apparentemente, era un rivoluzionariu in l'anima. Per ogni apparizione di a nova moda, hà fattu un "contraataque" digià, creendu un altru genius genius. Per esempiu, Dior New Look, chjucatu da a silhouette femina in a forma di un hourglass, hà inspiratu u resinzione di Cristobal Balenciaga. In risposta, hà creatu tragetti di e donne cù spalle anchi, un vestitu à l'estilu di baby dol è cun un lividu movimentu di a manu cambiò a cammisa d'un omu in vestitu di donna. Tuttu chistu, sicuru, si vultò u mondu di a moda.

Un pocu di tempu dopu a so rivuluzione di moda, Cristobal Balenciaga hà retiitu, è hà vissutu a so vichjàia di pane, tessuti, schiette è modelli di moda. Ma questa marca ùn era micca destinata à affundà à l'oblit, è in 25 anni Jacques Bogart SA hà acquistatu i diritti di produzzione una linia di Baleciaga prestu à a porta.

Balenciaga handbags

I tarritorii, calzature, accessorii da a marca Baleciaga sò assai populari di stiddi di Hollywood. Ma, prubabilmente, ùn ci hè nunda ciò chì hè più preziosa perchè una borse di Baleciaga.

Sti accessori sò incredibbilmente convenient, capacious è, impurtante, fatti di i migliori materiali. Naomi Watts, Peris Hilton, Kristen Stewart - tutte e donne sò longu fanni di sopra da Balenciaga.

A cullizzioni di Balenciaga

Una nova coleta di Balenciaga piace à seguenti cù robba in u stilu di u bonu inventore Cristobal. Formi accurati, spalle anchi, siluettini rectangulare, una scala stringa di cola assicureghja u visoru in i 50 - à a prima manifestazione di moda parisina. Appena, u novu direttore creativu hà bisognu di l'essenza di a marca, facennu a cullezzione di 2013 com'è chì Cristobal Balenciaga hà participatu in a so creazione.