Tokkara Jones

Tokkara Elaine Jones nascìu in Dayton, Ohio. Da una etichetta età, a zitella amparò assai interesse à a creatività. Per quessa, ella gradué da a scola d'arti locale, in quale participò à i balli di ballu. Tokkara Jones hè ricunnisciutu da parechji cum'è unu di i participanti più artistii è memorabili in u cunnessu famosu TV "Top Model Americanu". Per i spettaturi, fù ricurdata principalmente da a so dispusizione, a so persona brillanti è u caratteru forti. Ciò chì hè veru, essendu participante di u spettaculu, hà sempri perdutu a fiducia in ella, perchè era l'unicu mudellu in a categuria "plus size". U risultatu chì Tokkara Jones hè statu descaratu dopu a sesión di foto cù i tarantuli.

Invece ancu chì u zitellu hà partitu u spettaculu, Tokkara hà sappiutu per fà un mudellu di carriera brillanti. Inoltre, ella hè statu un presentatore di TV. Quasi immediatamenti dopu chì Tokkara fui espulsu, hè stata offerta a cooperazione cù l'agenza mudelma Wilhelmina Models. Inoltre parechje ritmi di a ragazza pò esse truvata oghje nantu à e cose di magazines di moda such as Black Hairmagazine, The Next Level Magazine, è altri.

Tokkara Jones hà fattu in fattu u primu mudellu neru di u formatu "plus size". Cù un altu di 175 centimetri, a ragazza durante un longu tempu hà avutu un pesu di 78 kilogrami. Addiventà dinò u primu mudellu, ritmi di quale pareva nantu à 14 pagini di a famosa revista di moda Vogue.

Oghje u mudellu cuntinua a sviluppà riesce, per esse tucatu nantu à a television, è per intervene in diverse fashion shows. Tokkara hà sappuitu per coperri cù publicazioni è publicità famusi cum'è Ashley Stewart, Smoothmagazine Target, Essencemagazine. Inoltre, a zitella stridò in i roghjunamentu episodicu di parechje studiu di TV Americana è annunmente scrittu nantu à u ticculu cum'è presentatore di TV.