Cumu si cumpagnia un hamster à e to mani?

Un hamster capacitu, chì soccate in silenciu in i so bracciali è si pesa à u spalla, pruvucarà l'affettu è l'admirazione. Amparà i trucchi di caccia hè una fece fattiva, ma esse bisognu di un certu tempu. Ci hè chì u hamster hè tantu salvaje chì ùn mancu ùn permette di scumparià a cage: ghjusta u zingari. In questu casu, hà bisognu à esse cundottu, è vi puderemu esce per esse cumu per sperà u zoppu à i vostri mani.

Hè megliu trattà cù i zitelli ghjovani, perchè averanu più rapidamente. Nisuna razza hè prestitu cum'è un rapidamente chì puderete pisà un dzhungar hamster. Ancu si a razza, da e grande, ùn averia micca nunda, cumu per ammansaremu un hamster siriese , Dzhungar o qualsiasi altru, avete bisognu solu a vostra patience, è ùn sò micca cunfirmati cunfizziunati.

Avemu bisognu caute

U hamsters sò vaghjile assai pocu, perchè ùn ùn scurdate di imaghjini visuale, ma sona e fede. Prima di a classi, lavate i to mani (se smintà l'alimentu, ci hè una grande chanceu di mette in bocca), forsi senza firmà da u sapori cù un aranciu è perfume. Truvarete in e mani di u rinfriscu per a cage - cusì più crescenu per svià per un hamster "per unu's own". Pundu l'alimentazione nantu à u pavimentu di a catia, è a to manu à vena. Sì avete a paura di piccati, pudete fà un guante per travaglià di giardinu. Prima, u zunardu vi darà in la dispirazioni, ma prestu prestiti aduprà è avvicinà a manu. Puderete ferru un hamster, ma solu à a spalle. Appena spegarà di paura, è ellu pò esse iniziatu per alimentà direttamente da a manu.

Durante l'alimenta, parlate silently cun un hamster, chjamanu cù nome, è dopu qualchì simane di furmazione regulare, hà amparatu à vultà in a vostra chjamata.

Quandu'hè dighjà u mano di un hamster, pudete piglià da a ghjallina. Fate cusì curretta, chì cuddà u cuddaru cù u palmu di a seconda manu. Attentu: per i rointrini, chì cascanu da una altura pò esse fatal. È hè megliu ùn lascià i zitelli durante a furmazione di i sughjetti - ponu pessigarè, è ùn perderà fiducia.

Eccu tutti i norme simplicii cumu per fà un cumpagnu di cumpagnie.