Keith Harington hà parlatu annantu à u doppia standard di sexismu in Hollywood

In una onda di prucessi sessuale scandalous in Hollywood, i ghjurnalisti anu circatu di sensazioni è di rivista di antichi records è entrevista. Doppu di studiu diligently l'intirmedia di Keith Harington, l'astri di a serie "Games of Thrones", ch'elli anu revelatu un curiusu fragmentu è dumandatu à l'attore à fà cumercià nantu à ciò chì dicia.

In a primavera di u 2016, Keith Harington, in una entrevista cù u Sunday Times, parlava di u sexismu, l'assetimentu è l'infirmità di i so diritti:

"Inicialmente, eru colpi à l'etiqueta Hollywood di un carusìaddu cù una bona figura. U mo tipu hè un omu capaci di causà un desideriu in a maiò parte di e donne. Quandu l'agente, è dunque u pruduttori, hà nominatu per mè un nicchie in funziunamentu, aghju offrittu è umilatu. Ogni vota, vinendu à u casting, sentia a prufundità di "pressione" nantu à mè. Sempre quandu sò deve dumandatu à spurtà è evaluà a me figura, è nutendu l'avvanzi è l'ingannà.

In un'intervista annu l'annu, Keith accuse chì per l'Hollywood ùn sò duie standard è i sentenu à ellu stessu:

"I casanu s'offendianu se un omu vi permette di a libertà, a perseveranza in u novu, pò chjamà" bè ". Nant'à u rispettu di u rifiutu è l'indignazione à tali azzioni - pò esse entiutu è sustegnu, ma chì cosa si fate se este cumpurtamentu hè diretta versu un omu, è ancu un attore? »
Keith pensa chì i castings sò umilianti per i attori

Contra u telone d 'scandali sessuale, in una entrevista cù The Guardian, Kit fù dumandatu à u cumendariu nantu à e parole di prima nantu à a manifestazione di u sessismu in ellu è à l'assetà, cum'è un fenomenu:

"I mo parolle di u sexismu eranu cunprènniu, significava l'oghjettizazione. À u principiu di a me carriera, era sicuru d'avè esse urdiculatu è questu hà causatu una protesta interna in mè. Ùn ùn puderebbenu micca paragunà è compara a pusizzioni cù a pusizioni di una donna d'attrestra - quessi sò duvintate parechji affari. Senteraghju chì e mio parolle ùn sò micca signalati bè. In particulare oghji, quandu u tema di l'assetu hè discututu è più di più di casu d'aversu pò esse rivelati in u milieu Hollywood, ogni parolla è ragiuni ghjucanu un rolu impurtante ".

L'attore pruvò vulintaramente è cusì chjaramente possibbili di voce u so puntu di vista, perchè chì in u futuru ùn ci era una interpretazione ambigua di e so parolle. Ch'ella sia fora o micca, hè difficiule ghjustificà, ma qualchi tabloids anu alliberatu articuli in quali esprimenu u Hat Harrington in una lettura imparziale. In u so avete, ùn deve micca, è ùn hà micca u dirittu di crià u tema di u sexismu in u cuntestu di a so storia persunale.

Farewell à a serie "Games of Thrones"

U travagliu nantu à a 8a stagione di a serie di "Ghjochi di Thrones" veni à a fini, un vastu squadra travaglia nant'à i stadioni finale. In a BBC's The One Show show di televisione, Keith Harington ammetti chì durante a lettura di l'sceni ùn anu pussutu ripiglià i so là. Ma ùn l'intrigue hà influinatu l'attore sentimentali, ma a realizazione chì una stampa impurtante in a vita hè venendu à a fini:

"Questi ott'anni eranu incredibili per mè, avemu avutu assai cun u gruppu. Hè difficiu sapiri chì, in u travagliu nantu à a serie, aghju fatta di più in l'a scola è à i corsi di teatru. Sò triste chì mi devu accede ad eddu per ognunu, per ghjucà l'ultime scene cun quarcunu. Serà un annu difficiu per mè. "
Leghje ancu

Alas, l'attore ùn hà micca dettu a storia in una entrevista. Anu admessu chì era felice di cortà capelli longi, chì diventenu a marca di u so eroi, John Snow.

Attore in a serie "Games of Thrones"